اوا میچل در فیلم کمدی و نوجوانانه‌ی نتفلیکس به‌نام Tall Girl بازی خواهد کرد

25 January 2019 - 13:15

بعد از یک فراخوان بزرگ جهانی برای گرفتن بازیگر سرانجام نتفلیکس بازیگر، رقاص و مدل به‌نام اوا میچل (Ava Michelle) که در فیلم بعدی نتفلیکس، نقش اصلی را در یک لایو اکشن کمدی به‌نام Tall Girl «دختر قد بلند» بازی خواهد کرد، دختری که ۶٫۱ اینچ قد دارد و نقش Jodi که ۱۶ سال دارد را بازی می‌کند. وی از اینکه با دیگران فرق می‌کرد خجالت نمی‌کشید، بلکه به خودش افتخار می‌کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کارگردان فیلم خانوم زینقا استوارت (Nzingha Stewart) طی مصاحبه‌ای گفته است:

برای ما خیلی مهم بود، بازیگری را پیدا کنیم که حرف های ما را به تصویر بکشد، کسی که بتواند درباره ی چالش‌ها و تجربه‌های جودی در یک مکان اجتماعی، به راحتی حرف بزند. اوا زیبا و منحصر به فرد است و مهارت هایش را به نمایش گذاشت تا به ما ثابت کند که مخاطبان با آن ارتباط برقرار می‌کنند. Tall Girl به ما نشان می‌دهد که در نظر گرفتن چیزهایی که شما را متفاوت می‌کند شما را قادر به غلبه بر هر چیزی می‌کند.

از بازیگران دیگر فیلم می‌توان به گریفین گلاک (Griffin Gluck) بازیگر فیلم های American Vandal و Big Time Adolescence که به همراه جک دانکمن (Jack Dunkleman) بازی می‌کند اشاره کرد، آن ها به عنوان بهترین دوستان جودی همکاری می‌کنند. Luke Eisner بازیگر فیلم The Goldbergs که اولین بار است کارگردانی را تجربه می‌کند، قرار است در نقش Stig بازی کند، در واقع استیگ دانشجوی سوئدی و قد بلند است.

سابرینا کارپنتر (Sabrina Carpenter) بازیگر فیلم The Hate U Give قرار است نقش خواهر بزرگ جودی را بازی کند. پاریس برلس (Paris Berelc) بازیگر فیلم Alexa & Katie در نقش لیز (Liz) هنرمانی خواهد کرد که از نزدیکان جودی است. و همچنین بازیگرانی که در نقش خانواده جودی هستند مانند: استیو زان (Steve Zahn) بازیگر فیلم War for the Planet of the Apes که در نقش Richie Kreyman پدر عصبی جودی به همراه قلبی بزرگ است و آنجلا کینزی (Angela Kinsey) بازیگر فیلم The Office در نقش Helaine Kreyman مادر جودی است که برای نزدیکی و ارتباط با جودی تلاش می‌کند.

تولید فیلم در شهر New Orleans به همراه تولید کننده فیلم آغاز شده‌ است. فیلم‌نامه نیز به دست سم ولفسان (Sam Wolfson) نوشته شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.