نویسندگان فیلم‌های مارول اسپین‌آف جدید Fast & Furious را می‌نویسند

25 January 2019 - 20:53

همانطور که فرانچایز Fast & Furious «سریع و خشن» بسیار سریع و خشن در حال گسترش است! یکی دیگر از اسپین‌ آف‌های آن که اکنون درحال گسترش است قرار است تا اعضای جدیدی به این خانواده اضافه کند. وین دیزل (Vin Diesel) شب گذشته در اکانت اینستاگرام خود سه فیلم‌نامه نویس را معرفی کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

وین دیزل زیر پستش نوشت:

همانطور که می‌دانید، ما قول سه اسپین‌آف را به Universal داده‌ایم. بنابراین در همین هفته درباره‌ی یک شخصیت زن قهرمان در اسپین‌آفی که من در سال ۲۰۱۷ خلق کردم، شنیدیم. می‌توانم این را با لبخند روی صورت سامانتا که بسیار هیجان انگیز است تعریف کنم.

وی همچنین در پست مربوطه، به نیکول پرلمن (Nicole Perlman)، لیندسی بیر (Lindsey Beer) و جنوا رابرتسن (Geneva Robertson) برای پیوستن به خانواده‌ی سریع و خشن خوش آمد گفت.

سه نویسنده‌ی جدید که توسط وین دیزل اعلام شدند، قرار است بر روی اسپین آف جدید فیلم کار کنند. آنها شامل نیکول پرلمن نویسنده‌ی فیلم های Captain Marvel و Black Widow، لیندسی بیر نویسنده‌ی فیلم Silver Sable و جنوا رابرتسن نویسنده‌ی فیلم های Captain Marvel و Silver Sable هستند.  دیوید لیچ (David Leitch) به کارگردانی فیلم می‌پردازد.

تمرکز فرانچایز جدید بیشتر بر روی شخصیت‌هایی است که توسط دواین جانسون یا همان راک و جیسون استاتهام (Jason Statham) طراحی شده است. دیوید لیچ هم که کارگردان John Wickو  Deadpool 2 است فیلم را به خوبی کارگردانی خواهد کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.