تولید فصل دوازدهم سریال Doctor Who آغاز شده است

25 January 2019 - 15:00

بی‌بی‌سی اعلام کرده است که مراحل تهیه فصل دوازدهم سریال Doctor Who (دکتر هو) بطور رسمی آعاز شده است. جودی ویتاکر (Jodie Whitaker) در این فصل به عنوان سیزدهمین دکتر و همچنین اولین ارباب زنِ زمان باز خواهد گشت. این در حالی است که هنوز جزئیات بیشتری از این فیلم در دست نیست. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در فصل یازدهم، دکتر جدید، جودی ویتاکر، به جمع بازیگران جدید سریال، بردلی والش (Bradley Walsh)، توسین کول (Tosin Cole) و مندیپ گیل (Mandip Gill) پیوسته بود. شارون دی کلارک (Sharon D Clarke) نیز نقش خود را بازی می‌کند.‌ کریس چیبنال نویسنده و استیون موفات (Steven Moffat) تهیه‌کننده اجرایی کار هستند که از پاییز ۲۰۱۸، این سریال ده قسمتی را روی آنتن برده‌اند.

این سریال از سال ۲۰۰۵ روی آنتن شبکه بی‌بی‌سی آمریکا رفت و درباره دکتری است که از نژاد تایم لردز است که سیاره‌اش “گلیفری” است و توسط سیدنی نیومن (Sydny Newman) خلق گردیده و راسل تی داویس (Russell T. Davies)، جولی گاردنر (Julie Gardner)، استیون موفات (Steven Moffat)، فیل کالینسون (Phil Collinson)، پیرز ونگر (Piers Wenger)، بث ویلیس (Beth Willis)، بریان مینچین (Brian Minchin)، کرولاین اسکینر (Caroline Skinner)و مل یانگ (Mal Young) آن را تهیه کرده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.