پیوستن مت اسمیت به جرد لتو در فیلم ابرقهرمانی Morbius دشمن مرد عنکبوتی

25 January 2019 - 19:30

مت اسمیت (Matt Smith) بازیگر سریال Doctor Who «دکتر هو» در فیلم Morbius «موربیوس» محصول سونی به جرد لتو (Jared Leto) بازیگر برنده اسکار پیوست. این فیلم براساس شرور داستان‌های مرد عنکبوتی ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دنیل اسپینوسا (Daniel Espinosa) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت سازما (Matt Sazama) و برک شارپلس (Burk Sharpless) برعهده دارد. آوی آراد (Avi Arad)، مت تولمک (Matt Tolmach) و لوکاس فاستر (Lucas Foster) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و پالاک پاتل (Palak Patel) از طرف استودیوی سونی بر این پروژه نظارت می‌کند. تولید این فیلم از یک یا دو ماه آینده آغاز خواهد شد.

در این دنیای سینمایی جدید حول مرد عنکبوتی، لتو نقش موربیوس یک متخصص بیوشیمی را بازی می‌کند که به دلیل یک بیماری خونی ناشناس در حال مرگ است، بنابراین به امید درمان شدن به خودش دی ان ای یک خفاش خون‌آشام را تزریق می‌کند. اما این کار باعث می‌شود به یک خون‌آشام واقعی تبدیل شود.

اگر قرار باشد نقش اسمیت را حدس بزنیم، او احتمالا نقش لوکسیاس دوست موربیوس را بازی می‌کند که مثل موربیوس همان بیماری خونی ناشناخته را دارد. وقتی لوکسیاس این دارو را به خودش تزریق می‌کند، به یک ماشین کشتار جمعی تبدیل می‌شود، و حالا موربیوس باید او را متوقف کند. قبلا شنیده بودیم که ادی ردمین (Eddie Redmayne) اولین انتخاب استودیو برای این نقش بوده و سونی همچنین قصد داشته از جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در این فیلم استفاده کند، که هردوی آن‌ها را به خاطر بازی در فرنچایزهای Fantastic Beasts «جانوران شگفت انگیز» و X-Men «مردان ایکس» می‌شناسید. اسمیت هم قبلا در پروژه‌هایی مثل Doctor Who «دکتر هو» و Terminator Genisys «نابودگر: پیدایش» حضور داشته و به زودی او را در فیلم Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» خواهیم دید.

شخصیت موربیوس در سال ۱۹۷۱ خلق شد و به یکی از شرورهای کامیک‌های مرد عنکبوتی تبدیل شد. این شخصیت تشنه‌ی خون در سال ۱۹۹۲ با کامیک Morbius, the Living Vampire «موربیوس، خون‌آشام زنده» سری کامیک بوک مخصوص خودش را به دست آورد که انتشارش تا سال ۱۹۹۵ ادامه داشت.

اسمیت به تازگی نامزد جایزه امی برای بازی در نقش شاهزاده فیلیپ در سریال The Crown «تاج» شده است. سال ۲۰۱۹ سال مهمی در دوران حرفه‌ای اوست، حتی اگر فیلم «جنگ ستارگان» را در نظر نگیریم. نه تنها تا چند روز دیگر در جشنواره‌ی ساندنس شاهد اکران فیلم جدیدش یعنی Official Secrets خواهیم بود، بلکه او امسال در فیلم بیوگرافی Mapplethorpe و فیلم مهیج His House هم حضور خواهد داشت.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.