پیوستن داستین اینگرام به سریال Watchmen محصول HBO در نقشی کلیدی

26 January 2019 - 09:00

داستین اینگرام (Dustin Ingram) به گروه بازیگران سریال Watchmen «واچمن» محصول شبکه HBO پیوست. این سریال توسط دیمن لیندلوف (Damon Lindelof) براساس کامیک بوک نوشته شده توسط آلن مور (Alan Moore) و دیو گیبون (Dave Gibbon) ساخته شده است. اینگرام قرار نقش ثابت و مهمی در سریال بازی کند، اما جزییات این نقش اعلام نشده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اینگرام بیشتر برای بازی در نقش کارل پرکینز در سریال درام Sun Records شناخته می‌شود. او همچنین در سریال‌های True Blood «خون واقعی»، NCIS «ان‌سی‌آی‌اس» و The Magicians «جادوگران» حضور داشته است. او هم‌اکنون در حال بازی در نقش الکس وودز در سریال The Fosters «فاسترها» است.

Watchmen در دنیای متفاوتی که در آن با ابرقهرمان‌ها مثل افراد بی‌قانون برخورد می‌شود، قرار است از نوستالژی کامیک بوک اصلی بهره برده و در عین حال داستان جدیدی را روایت کند. Watchmen که ابتدا به عنوان یک مینی سری ۱۲ بخشی در سال ۱۹۸۶ منتشر شد، به یکی از داستان‌های محبوب آن دوران تبدیل شد. تمرکز داستان اصلی روی یک معمای قتل است که به توطئه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود که درنهایت قرار است مرز بین قهرمان‌ها و شرورها را مشخص کند.

لیندلوف در پیامی به طرفداران گفته است این سریال قرار است داستانی اریجینال با شخصیت‌های جدید باشد که وارد این دنیای از پیش خلق شده می‌شوند.

در این سریال بازیگران سرشناسی از جمله جرمی آیرونز (Jeremy Irons) در نقش ازیماندیاس مسن، رجینا کینگ (Regina King)، دان جانسون (Don Johnson)، لوییس گاست جونیور (Louis Gossett Jr)، تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson)، آدلاید کلمنز (Adelaide Clemens)، اندرو هاوارد (Andrew Howard)، فرانسیس فیشر (Frances Fisher)، جیکوب مینگ ترنت (Jacob Ming-Trent)، یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II)، سارا ویکرز (Sara Vickers)، تام میسون (Tom Mison)، جین اسمارت (Jean Smart) و جیمز ولک (James Wolk) حضور دارند.

لیندلوف سازنده، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال Watchmen خواهد بود. تام اسپزیالی (Tom Spezialy)، استفن ویلیامز (Stephen Williams) و جوزف ایبرتی (Joseph Iberti) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. نیکول کسل (Nicole Kassell) تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان قسمت پایلوت است. این سریال توسط کمپانی وایت ربیت متعلق به لیندلوف با همکاری برادران وارنر و براساس کامیک بوک‌های کمپانی دی‌سی ساخته می‌شود.

پخش سریال Watchmen در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.