پیوستن مکنزی دیویس به کریستن استوارت در فیلم کمدی رمانتیک Happiest Season

26 January 2019 - 09:30

مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) قرار است در فیلم کمدی رمانتیک Happiest Season همبازی کریستن استوارت (Kirsten Stewart) شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که توسط کلی دووال (Clea DuVall) و مری هالند (Mary Holland) نوشته شده و توسط دووال کارگردانی می‌شود، داستان یک زن جوان را دنبال می‌کند که می‌خواهد در مهمانی سالانه‌ی خانوادگی‌اش به دوست دخترش پیشنهاد ازدواج بدهد، اما متوجه می‌شود او هنوز درباره‌ی این قضیه با والدینش صحبت نکرده است.

این فیلم توسط مارتی بوون (Marty Bowen)ِ، آیزاک کلاوزنر (Isaac Klausner)،‌ جکلین هانتینگ (Jaclyn Huntling)، هانا مینگلا (Hannah Minghella) و شاری شیرازی (Shary Shirazi) تهیه می‌شود.

استوارت قبلا در فیلم‌هایی مثل Panic Room «اتاق پناهگاه» و Zathura: A Space Adventure «زاتورا: یک ماجراجویی فضایی» با سونی همکاری داشته و هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» به کارگردانی الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) است. او به تازگی با حضور در فیلم‌های Personal Shopper «خریدار شخصی»، Cafe Society «کافه سوسایتی»، Certain Women «زن‌هایی خاص» و Lizzie «لیزی» بازگشت باشکوهی به دوران اوج خودش داشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.