پوستر فیلم درام عاشقانه‌ی Photograph ساخته‌ی ریتش باترا منتشر شد

26 January 2019 - 10:30

استودیوی آمازون پوستر رسمی فیلم درام عاشقانه‌ی Photograph «عکس» به نویسندگی و کارگردانی ریتش باترا (Ritesh Batra) را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Photograph، رافی به عنوان یک عکاس خیابانی در شهر بمبئی کار می‌کند، و از توریست‌ها در مناطق دیدنی شهر عکس‎های بداهه می‌اندازد. وقتی مادربزرگ بیمارش ، که همیشه آرزو داشته رافی ازدواج کند، به ملاقات او می‌آید، رافی برای راضی نگه داشتن مادربزرگش به شدت تلاش می‌کند. برخوردی اتفاقی با میلونی خوش‌قلب و تنها باعث ایجاد فرصتی مناسب برای رافی می‌شود تا او را به عنوان همسرش به مادربزرگش معرفی کند. اما هرچه این نقشه جلوتر می‌رود، اختلافات طبقاتی و موانع بین راه این دو بیشتر و بیشتر می‌شود.

در فیلم Photograph بازیگرانی از جمله نوازالدین صدیقی (Nawazuddin Siddiqui) و سانیا مالهوترا (Sanya Malhotra) حضور دارند. نیل کوپ (Neil Kopp)، وینسنت ساوینو (Vincent Savino)، انیش ساویانی (Anish Savjani)، اسمیتری جین (Smriti Jain) و گاراو میشرا (Gaurav Mishra) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

Photograph اولین بار اواخر همین ماه در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درمی‌آید. این فیلم در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۹۷) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.