فیلم درام گانگستری Yardie ساخته‌ی ادریس البا توسط Rialto Pictures خریداری شد

26 January 2019 - 10:00

فیلم Yardie اولین فیلم به کارگردانی ادریس البا (Idris Elba) توسط ریتالو پیکچرز (Rialto Pictures) خریداری شد. این درام گانگستری قرار است در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) اکران شود و سال گذشته در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمده بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

البا در بیانیه‌ای گفته است:

خیلی خوشحالم که این فیلم قرار است در آمریکا اکران شود. این یک تجربه‌ی جاماییکایی و لندن شرقی است، اما قطعا موردتوجه تمام مخاطبان جهانی قرار خواهد گرفت چون داستانی درباره‌ی از دست دادن و آسیب دیدن است. شغل من به عنوان یک بازیگر در انگلیس و آمریکا روی کارگردانی من تاثیر داشته و عشق من به موسیقی باعث شده این فیلم حالتی داشته باشد که عاشقان موسیقی از آن خوششان خواهد آمد.

Yardie داستان یک مرد جاماییکایی به نام دی (با بازی امل آمین (Aml Ameen)) را دنبال می‌کند که هرگز کشته شدن برادر بزرگترش جری درد (با بازی اورالدو کریری (Everaldo Creary)) که در کودکی شاهد آن بوده را فراموش نکرده است. دی تحت حمایت رییس مافیای کینگستون و تهیه‌کننده‌ی موسیقی کینگ فاکس (با بازی شلدون شپرد (Sheldon Shepherd)) بزرگ شده است.

فاکس او را به لندن می‌فرستد، جایی که با عشق دوران بچگی خودش ایوون (با بازی شنتول جکسون (Shantol Jackson)) و دخترش که او را از زمان نوزادی ندیده است روبرو می‌شود. او همچنین با باند موسیقی به نام های نون می‌پیوندد. اما قبل از اینکه زندگی خلافکاری را رها کرده و مسیر درست را پیش بگیرد، با مردی برخورد می‌کند که ده سال قبل برادرش را کشته بود، و مصمم می‌شود انتقام برادرش را از او بگیرد، انتقامی که باعث می‌شود او با گانگستر شرور لندنی ریکو درگیر شود.

 ادریس البا کارگردانی فیلم Yardie را براساس فیلمنامه‌ای از براک نورمن براک (Brock Norman Brock) و مارتین استلمن (Martin Stellman) برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.