فصل سوم Gotham بستر را برای تبدیل بروس به بتمن فراهم می‌کند

19 September 2016 - 17:00

با این که بروس وین از قسمت‌های اولیه سریال Gotham که پسری به شدت حفاظت شده و به نوعی ساده لوح بود، راه زیادی را طی کرده‌است، ولی هنوز برای بسیاری از طرفداران سوال است که او چقدر با پوشیدن شنل و ماسک افسانه‌ای خود فاصله دارد.  بخواهیم رو راست باشیم، بسیاری از این نگرانی‌ها و سوالات به این علت به وجود آمده‌اند که به طور کلی مخاطبان دوست دارند بتمن را ببینند چون عموما شوالیه تاریکی شخصیتی است دیدنش بسیار لذت بخش است. ولی با این حال هنوز هم این سوال خوبی برای شروع فصل سوم این سریال است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن این سوال که بتمن چه زمانی از وجود و روح بروس بر می‌خیزد، این است روند شکل گیری بسیاری از رقبای شوالیه تاریکی تا این لحظه از روند سریال بسیار پیشرفته بوده‌است. به هر حال، در بسیاری از داستان‌های روایت شده پیرامون دنیای بتمن، تبهکارانی مانند جوکر، پنگوئن، کت وومن، ریدلر و بسیاری دیگر، تا قبل از وجود قهرمان شنل پوش خود را نشان نمی‌دهند. در واقع این روند، مسیری بسیار عجیب برای طرفداران دنیای DC است که ببیند در دنیایی بدون حضور بتمن، پنگوئن از قبل رئیس تبهکاران است، ادوارد نیگما شروع به کشتن کرده‌است و جوکر (یا همان جروم) نیز قبلا تعدادی پلیس را در تلویزیون به قتل رسانده‌است.

با این وجود، برای کسانی که این سوالات برایشان پیش آمده‌است، شاید جوابی وجود داشته‎باشد که آنها را نسبت به فصل سوم این سریال مشتاق‌تر کند. در گفتگو با EW، تهیه کننده سریال کن وودروف (Ken Woodruff) گفت که سال سوم گاتهام «بستر را فراهم می‌کند» تا سیر تحول بروس به یک ابرقهرمان اتفاق بیوفتد:

بازیگر ما در حال رسیدن به ۱۶ سالگی است، پس داریم نزدیک می‌شویم. هنوز قرار نیست نشانی از بتمن ببینیم، ولی تمرکز خود را بر روی این موضوع قرار داده‌ایم که تمام جنبه‌ها و چهره‌های متفاوت بروس وین را ببینیم و نهایتا بستر را برای تمام موارد مربوط به بتمن ایجاد کنیم. او قرار است بسیار فعال‌تر شود. در اواخر فصل قبل، او زمان زیادی را به همراه سلینا کایل در خیابان سپری کرد. زیاد آن روند را نشان ندادیم ولی امسال قرار است نشان دهیم که آن تجربه چه قدرت‌ها و ترفندهایی را به بروس آموخته‌است از جمله باز کردن قفل‌ها، دزدکی وارد جایی شدن و بی‌صدا بودن مانند یک خفاش. ما قطعا می‌خواهیم پیشرفت بروس را به نمایش بگذاریم.

batman-1989-movie-tim-burton-robin

با اینکه مشخصا بروس حداقل چند سال با پوشیدن لباس مخصوصش و لت و پار کردن مجرمان گاتهام فاصله دارد، ولی بسیاری عقیده دارند که دیگر زمان آن فرا رسیده‌است که نشانه‌هایی از مرد میلیاردری را ببینیم که او در آینده تبدیل به آن خواهد شد. البته ما قبلا نیز نشانه‌هایی از او را دیدیم که مهر تصدیق بر این موضوع می‌زند که او تبدیل به بهترین کاراگاه دنیا می‌شود ولی تا این لحظه، بروس هنوز هم به طور مشخص هم از نظر ذهنی و هم از نظر بدنی با شروع نبرد ناتمامش با جرم و جنایت در شهر گاتهام فاصله دارد. طبق گفته وودروف، فصل سوم نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا این موضوع را تغییر دهد.

چند فصل دیگر طول خواهد کشید تا بروس وین تبدیل به بتمن در گاتهام شود؟ واقعیت این است که هر چقدر که لازم باشد تا سریال نهایتا به اتمام برسد، حداقل این اتفاقی بود که در سریال Smallville از شبکه The CW برای سوپرمن اتفاق افتاد. البته این موضوع باعث نمی‌شود که طرفداران، مشتاق به دیدن لحظات کلیدی کاراکتر در تبدیل بروس به بتمن نباشند.

فصل سوم این سریال دوشنبه ۲۹ شهریور از شبکه FOX پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.