تصاویر جدیدی از فیلم Once Upon a Time in Hollywood منتشر شد

26 January 2019 - 10:30

تصاویر جدیدی از فیلم جدید Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) منتشر شده که آل‌پاچینو و لئوناردو دی‌کاپریو از جمله ستارگان آن هستند. تارانتینو با یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال بازگشته تا دوره زمانی در لس‌آنجلس را به تصویر کشد که مخاطبین را به سال ۱۹۶۹ می‌برد. این فیلم که Pulp Fiction است، درباره ستاره پا به سن گذاشته‌ای به نام ریک دالتون (با هنرمندی دی‌کاپریو) و بدلکار او، کلیف بوث (با هنرمندی برد پیت) است که سعی دارند جایگاه خود را در صنعت فیلم‌سازی پیدا کنند. قتل‌های چارلز منسون در این فیلم فاکتور دیگری است که شارون تیت (با بازی مارگو رابی) شاهد آن‌هاست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تارانتینو بازیگران درجه یک هالیوود را برای ساخت فیلم‌اش گرد هم آورده تا این داستان را به واقعیت تبدیل کند. بازیگران این فیلم برندگان اسکار، نامزدهای اسکار و شخصیت‌های برجسته‌ای هستند و طرفداران تارانتینو چهره‌های جذابی را در تصاویر تازه منتشر شده از فیلم شاهد هستند.

سایت خبری Vanity Fair، تصاویری منتشر کرده که دی‌کاپریو، پیت و رابی را نشان می‌دهند. در این تصاویر اولین تصویر از پاچینو در فیلم نیز دیده می‌شود. او در اولین همکاری‌اش با تارانتینو، نقش مامور ماروین اسکوارز را ایفا می‌کند. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تصاویر را از قسمت زیر مشاهده کنید:

این تصاویر ممکن است خیلی جزئیات فیلم را نشان ندهند اما همچنان برای طرفداران جالب هستند.‌ بزرگترین حُسن این اتفاق، ساخت فیلم تاریخی دیگری توسط تارانتینو است که وقایع سال ۱۹۶۹ را به تصویر می‌کشد.

دالتون در برنامه‌ای به نام Hullabaloo در حال آواز خواندن و رقص است و طوری بنظر می‌رسد که انگار دقیقا همان دوره نشان داده می‌شود. طراحی صحنه و لباس‌ها عالی هستند. علاوه بر دیالوگ‌های ماندگار متن، تارانتینو همیشه سعی کرده به واسطه لوکیشن‌ها و محیط‌های فیلم، مخاطبین را وارد جعبه شنی‌اش کند.

توزیع کننده فیلم، سونی، قطعا در فصل تابستان، هنگام اکران فیلم، احساس خوشحالی خواهد کرد. گویا روزی روزگاری در هالیوود متفاوت‌تر از شیرشاه یا مردعنکبوتی: دور از خانه عمل می‌کند اما اکران فیلم در ماه ژوئیه (مرداد) حاکی از اعتماد آن‌ها به فیلم است. آخرین فیلم تارانتینو Inglourious Basterds در سال ۲۰۰۹ بود که بسیار مورد تحسین واقع شد. قطعا سونی نیز با این فیلم به نتایج مشابهی دست می‌یابد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود، ۴ مرداد ۹۸ راهی سینماها می‌شود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.