دکتر استرنج ۲: شاید سی رابرت کارگیل برای نوشتن فیلمنامه برگردد

26 January 2019 - 11:59

طبق گزارشی که بدستمان رسیده است، سی رابرت کارگیل (C. Robert Cargill) قرار است تا بازگردد و Doctor Strange 2 «دکتر استرنج ۲» را بنویسد. استودیو مارول در حال به اتمام رساندن فاز سوم خود با فیلم‌های Captain Marvel «کاپیتان مارول» و Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» است اما هم‌اکنون فاز چهارم را هم شروع کرده است. فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» از سونی٬ فاز بعدی را آغاز می‌کند که البته اکنون تریلرهایی از آن منتشر شده است اما آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول در حال شکل‌گیری است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ماورل هنوز هیچ‌یک از برنامه‌های سال ۲۰۱۹ خود را به طور رسمی عنوان نکرده است و آنرا به بعد از اکران فیلم Avengers: Endgame موکول کرده است. این فیلم درواقع یک نتیجه‌گیری برای ۱۱ سال فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول است که آینده‌ی فرانچایز را مشخص کرده و شخصیت‌هایی مثل بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) یا همان دکتر استرنج هم در آن دوباره زنده خواهند شد. او تا کنون سه بار دیده شده است اما امروز می‌دانیم که این عدد به ۵ خواهد رسید چرا که فیلم انفرادی بعدی او در راه است. کارگردان اسکات دریکسون (Scott Derrickson) نهایتا همین چند هفته‌ی پیش برای کارگردانی «دکتر استرنج ۲» قرارداد بست اما تا امروز نویسنده‌ای به کار نپیوسته است.

بنا به گزارش That Hashtag Show سی رابرت کارگیل قرار است تا برای نویسندگی به این فرانچایز بازگردد. او پس از کار روی فیلمنامه‌ی «دکتر استرنج ۱» حال قرار است تا فیلم‌نامه‌ی فیلم دوم را هم بنویسد. کارگیل یک تاریخچه‌ی طولانی با دریکسون دارد. آنها در فیلم Sinisterand Sinister 2 همکاری داشته‌اند و اخیرا نیز پروژه‌ای را با یکدیگر کلید زدند.

هنگامی که خبر از بازگشت دریکسون شد٬ کاملا فقدان کارگیل حس می‌شد اما اکنون که دوباره این دو باهم کار می‌کنند٬ می‌توان نوید یک فیلم موفق دیگر را داد. داستان فیلم دوم می‌تواند بعد از اتفاقات فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» و «پایان بازی» کاملا تغییر کند. طبق صحبت‌های کارگیل٬ بارون موردو (Baron Mordo) بخش بزرگی از برنامه‌ی آنها بوده است و این در حالی است که وانگ یا همان بندکت وانگ (Benedict Wong) و کریستین پالمر (Christine Palmer) یا راشل مک آدامز (Rachel McAdams) هم انتظار می‌رود به فیلم بازگردند.

اگر اتحاد کارگیل و دریکسون در فیلم «دکتر استرنج ۲» رسمی شود٬ این امر می‌تواند به بهبود داستان کلی فیلم کمک شایانی کند. استودیو مارول برای این فیلم هیچ عجله‌ای ندارد و تولید آن هم گفته می‌شود در اوایل ۲۰۲۰ آغاز گردد که این تاریخ٬ اکران «دکتر استرنج ۲» را به ماه مه سال ۲۰۲۱ موکول می‌کند. اگر همه چیز درست و طبق برنامه پیش برود٬ جزئیات این فیلم اواخر امسال منتشر خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.