تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان اعلام شد

26 January 2019 - 11:30

کریستوفر نولان (Christopher Nolan) تابستان سال آینده (۲۰۲۰) با فیلم جدید رازآلودش به پرده نقره‌ای باز می‌گردد. نولان یکی از بزرگترین کارگردانان هالیوود است. از زمان ساخت فیلم مهیج Memento در سال ۲۰۰۰، او پیوسته سکان‌دار فیلم‌های بزرگ و خلاقانه‌ای بوده و ریبوت بتمن او از سه‌گانه شوالیه تاریکی یکی از بهترین‌ فیلم‌های کمیک بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

توانایی نولان فراتر از ساخت تنها یک ژانر است‌. او فیلم‌های علمی‌تخیلی موفقی مانند Inception و Interstellar، فیلم‌های مهیجی مانند Insomnia و The Prestige و اخیرا فیلم جنگی Dunkirk را ساخته است. فیلم آخر او نامزدی اسکار را برای بهترین کارگردانی برای او به همراه داشت و در هشت بخش نامزد اسکار شد. فیلم او سه اسکار برنده شد اما نولان نتوانست اسکار بهترین کارگردانی را از آن خود کند.

کاری که او در فیلم Dunkirk انجام داد یکی از بزرگترین رازهای هالیوود باقی مانده و بنظر می‌رسد در آینده چیزهای بیشتری یاد می‌گیریم. به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، پروژه مرموز بعدی نولان ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۹۹) اکران خواهد شد. این فیلم در IMAX اکران خواهد شد و هنوز هیچ جزییاتی درباره داستان یا حتی بازیگران فیلم منتشر نشده است.

اکران فیلم در ژوئیه چیز عجیبی نیست خصوصا که برادران وارنر از آن بعنوان “فیلم رویدادی” یاد کرده‌اند. نولان و برادران وارنر در بیشتر همکاری‌هایشان فیلم‌ها را ژوئیه اکران می‌کنند که باکس‌آفیس عالی داشته باشند؛ Dunkirk بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. شوالیه تاریکی و Dark Knight Rises نیز بیش از یک میلیارد دلار فروختند و Inception بیش از ۸۲۸ میلیون دلار فروش داشت. حتی فیلم Interstellar با وجود اکران در‌ماه نوامبر، ۶۷۷ میلیون دلار فروخت. فیلم جدید همزمان با انیمیشن‌های باب اسفنجی و Bob’s Burgers اکران می‌شود.

با اینکه اطلاعاتی از فیلم منتشر نشده اما نمی‌توان جلوی هیجان بوجود آمده را گرفت. او یکی از بهترین کارگردانان هالیوود است و همین کافی است تا بی‌صبرانه منتظر انتشار جزئیات بیشتر پیرامون فیلم باشیم.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.