تاریخ اکران فیلم Morbius اعلام شد

26 January 2019 - 12:30

تاریخ اکران فیلم Morbius با بازی جرد لتو (Jared Leto)، ژوئیه ۲۰۲۰ اعلام شد. سونی به لطف فیلم‌های مارول در میانه راه موفقیت قرار دارد‌. انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse برنده اصلی است و ضمانت ماجراجویی‌های اسپایدی در آینده است اما موفقیت بزرگ فیلم ونوم در باکس‌آفیس بود که به استودیو این امکان را داد تا با اعتماد به نفس بیشتری سراغ فیلم‌های اسپین‌آف شخصیت‌های مرد عنکبوتی برود. یکی از این شخصیت‌ها، موربیوس است که جرد لتو در نقش دکتری که به خون‌آشام تبدیل شده، بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سونی با پیوستن لتو به این پروژه، سریع وارد مرحله ساخت شد. دنیل اسپینوسا (Daniel Espinosa) کارگردان فیلم است و تولید آن از اوایل امسال شروع شده است. بازیگران جدیدی نیز به پروژه ملحق شدند: مت اسمیت (Matt Smith) جدیدترین بازیگر این فیلم است. قرار بود این فیلم سال آینده اکران شود و حالا سونی رسما تاریخ اکران را اعلام کرده است.

سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرد که Morbius در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۹۹) روی پرده نقره‌ای می‌رود. این استودیو قبلا این تاریخ را برای فیلم بدون عنوان مارول رزرو کرده بود و تصور می‌شد برای فیلم مستقل جرد لتو در نظر گرفته شده باشد. در حال حاضر فیلم جدیدی در آن هفته اکران نمی‌شود و این شانس موفقیت Morbius را زیاد می‌کند.

اگرچه فیلم Morbius بزرگترین فیلم آخر هفته ژوئیه خواهد بود، باید با فیلم‌های دیگر رقابت کند. استودیو برادران وارنر به تازگی تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان را منتشر ساخته که دو هفته زودتر از Morbius روی پرده می‌رود و فیلم ابر قهرمانی لتو بعد از Jungle Cruise دیزنی اکران می‌گردد که دواین جانسون و امیلی بلانت ستارگان آن هستند. شاید خیلی‌ها بپرسند چرا سونی Morbius را در تاریخ اکران ونوم راهی سینماها نمی‌کند، دلیل آن اکران ونوم ۲ در ماه اکتبر آینده است.

با آغاز فیلم‌برداری، پیش‌بینی‌ها آغاز می‌گردد. با حضور لتو در نقش اصلی و مت اسمیت در نقش تبهکار فیلم، آدریا آریونا (Adria Arjona) در نقش مارتین بنکروفت ظاهر می‌شود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.