پیوستن رومان رینز به دواین جانسون در فیلم Hobbs and Shaw اسپین‌آف Fast and Furious

26 January 2019 - 14:30

دواین جانسون (Dwayne Johnson) اعلام کرد رومان رینز (Roman Reigns) نقش برادر او را در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs & Shaw «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» بازی خواهد کرد. طرفداران کشتی کج وقتی متوجه شدند رینز (که نام اصلی او لیاتی جوزف آنوای (Leati Joseph Anoaʻi) است) اعلام کرده برای درمان بیماری خونی خودش فعلا در مسابقات کشتی کج حضور نخواهد داشت خیلی شوکه شدند. رینز طی سال‌های منتهی به جدایی‌اش از مسابقات کشتی کج به چهره‌ی مهمی در این مسابقات تبدیل شده است، آن هم وقتی ستاره‌ی سابق این مسابقات یعنی جان سینا (John Cena) تمرکز خودش را روی حرفه‌ی بازیگری گذاشت و در فیلم‌هایی مثل Blockers «بازدارندگان» و Bumblebee «بامبلبی» حضور داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالی که طی این مدت خبری از رینز نبود، اما به نظر می‌آید مبارزه‌اش با سرطان پیشرفت خوبی داشته است، به اندازه‌ای خوب که اولین تجربه‌ی بازیگری خودش را در فیلم Hobbs & Shaw خواهد داشت. در این فیلم جانسون دوباره در نقش خودش لوک هابز و جیسون استاتهام (Jason Statham) دوباره در نقش خودش دکارد شاو حضور خواهند داشت. جانسون همچنین تصویری از خودش و رینز در نقش برادرش را منتشر کرده است که در پایان خبر مشاهده می‌کنید.

جانسون گفته است که رینز، دوست صمیمی او در مسابقات کشتی کج، نقش برادر او را در فیلم Hobbs & Shaw بازی خواهد کرد. او همچنین به دلیل مبارزه‌ی رینز با سرطان به او تبریک گفته است.

نکته‌ی جالب این است که مشخص شده Hobbs & Shaw اعضای خانواده‌ی جدیدی را در هر دو خانواده معرفی می‌کند. جانسون قبلا تایید کرده بود ونسا کربی (Vanessa Kirby) نقش مامور هتی خواهر شاو را در فیلم بازی خواهد کرد،‌ و همچنین این احتمال وجود دارد که اعضای دیگری از خانواده‌ی این دو در فیلم حضور داشته باشند که شامل ماگدالین مادر شاو (با بازی هلن میرن (Helen Mirren)) و اوون برادر شاو (با بازی لوک ایوانز (Luke Evans)) می‌شوند. همچنین در مورد هابز گفته شده که دختر او در این فیلم حضور دارد و حالا هم قرار است برادر او را در کنارش ببینیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.