دنباله Detective Pikachu با نویسنده جدیدی ساخته می‌شود

26 January 2019 - 14:00

دنباله Detective Pikachu با نویسنده ۲۲ Jump Street، اُرن یوزیل (Oren Uziel) در دست ساخت است. این فیلم که یکی از فیلم‌های اصلی استودیو برادران وارنر در تابستان است، از زمان انتشار تریلرش در سال گذشته، سر و صدای زیادی به پا کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران هیجان‌زده هستند دنیای Pokémon که سرانجام وارد دنیای لایو‌اکشن شده را ببینند و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش اصلی کارآگاهی که خیلی تند حرف می‌زند، نقطه قوت فیلم است.

برند Pokéman مثل همیشه محبوب باقی می‌ماند و این مرهون بازی گوشی Pokémon GO در سال ۲۰۱۶ است. از آنجایی که هرگونه اطلاعاتی پیرامون فیلم جالب است، برادران وارنر و لجندری پیکچرز امیدوار هستند کارآگاه پیکاچو شروع فیلم‌های جدیدی باشد. گویا این اتفاق افتاده و دنباله لایو‌اکشن/انیمیشنی فیلم ساخته می‌شود.

طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، لجندری یوزیل را برای نوشتن فیلم‌نامه Detective Pikachu 2 برگزیده و از آنجایی که این پروژه در مراحل اولیه به سر می‌برد، هیچ اطلاعات دیگری از این پروژه منتشر نگردیده است.

سه ماه تا اکران فیلم کارآگاه پیکاچو باقی مانده و حالا استودیو به فکر ساخت دنباله آن افتاده است. در بعضی موارد، تهیه‌کنندگان دوست دارند صبر کنند و ببینند فیلم اول چطور پیش می‌رود و بعد دنباله را بسازند اما گویا لجندری به کار راب لترمن (Rob Letterman) علاقه داشته و می‌خواهد در کار Pokémon بماند. مشخص نیست این دنباله در چه جهتی پیش می‌رود اما گویا پوکمون با دوست انسان‌اش برای حل پرونده جدیدی همکاری می‌کند.

فیلم Detective Pikachu دو هفته بعد از Avengers: Endgame اکران می‌شود و باید برای تثبیت جایگاهش در باکس‌آفیس تلاش کند. تابستان همیشه فصل رقابت فیلم‌هاست اما برادران وارنر این فیلم را زودتر از علاءالدین و گودزیلا: پادشاه هیولاها اکران می‌کند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.