تاریخ پخش فیلم Greyhound با بازی تام هنکس از ۲۰۱۹ به ۲۰۲۰ تغییر یافت

26 January 2019 - 14:30

کمپانی سونی پیکچرز، تاریخ اکران فیلم جدیدش به نام Greyhound (سگ تازی) با بازی تام هنکس (Tom Hanks)، در مورد جنگ جهانی دوم، را از ۲۰۱۹ به ۲۰۲۰ تغییر داد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

هنکس نویسنده فیلم‌نامه این فیلم و تهیه‌کننده آن نیز می‌باشد، و کارگردانی آن را نیز آرون اسنیدر (Aaron Schneider) بر عهده دارد. هنکس در این فیلم نقش یک فرمانده نیروی دریایی آمریکا به نام ارنست کراوس را بازی می‌کند که کاروان دریایی بین‌المللی کشتی‌ها در طول اقیانوس اطلس شمالی را هدایت می‌کند. قبلا تاریخ انتشار این فیلم ۲۲ مارس امسال تعیین شده بود اما به ۸ مه ۲۰۲۰ موکول شده است.

هم‌اکنون تنها فیلمی که برای ۲۲ مارس امسال آماده اکران است یک فیلم کمدی از شبکه MGM به نام Legally Blond3 (لگالی بلاند۳) است، گرچه انتظار می‌رود در پایان هفته‌ی قبل از این تاریخ، یک فیلم جدید مارول هم به روی آنتن برود.

استودیوی سونی پبکچرز در حال اعمال تغییراتی جزئی در تاریخ پخش فیلم جدید دیگری به نام A Beautiful Day in the Neighborhood (یک روز زیبا در همسایگی) با بازی هنکس و کارگردانی ماریل هلر (Marielle Heller)، نیز هست. پخش این فیلم چند هفته به تعویق افتاده است، در واقع از ۱۸ اکتبر به ۲۲ نوامبر- آخر هفته قبل از تعطیلات عید شکرگذاری- موکول شده است.

سونی پیکچرز برای انتشار ریبوت بدون عنوان فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح)، به کارگردانی جیسون ریتمن (Jason Reitman)، تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ را تعیین کرده است. فیلم دیگر این استودیو به نام Morbius (موربیوس)، در مورد شخصیت منفی مرد عنکبوتی، با بازی جرد لتو (Jared Leto)، هم در ۳۱ جولای ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

کمپانی توزیع‌کننده فیلم Black and Blue (سیاه و آبی)؛ یک فیلم مهیج جنایی با بازی ناومی هریس (Naomi Harris) در نقش یک پلیس تازه‌کار، و کارگردانی دئون تیلور (Deon Taylor) برای واحد Screen Gems استودیو؛ قصد دارد این فیلم را ۹ سپتامبر ۲۰۱۹ به روی آنتن ببرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.