تاریخ اکران فیلم Ghostbusters 3 مشخص شد

26 January 2019 - 15:00

فیلم Ghostbusters 3 «شکارچیان روح ۳» در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. فرنچایز Ghostbusters در سال ۱۹۸۴ و با فیلم کمدی اصلی این فرنچایز آغاز شد که تاثیر زیادی بر فرهنگ عامه داشت، و با بودجه‌ای ۳۰ میلیون دلاری در باکس‌آفیس جهانی فروشی ۳۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرد. دنباله‌ی آن فیلم ۵ سال بعد اکران شد و فقط ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت. این فرنچایز از آن زمان کاملا ناپدید شد، تا اینکه سونی در سال ۲۰۱۶ آن را با فیلمی با حضور بازیگران زن ریبوت کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به تازگی اعلام شد سونی قصد دارد مسیر جدیدی را برای این فرنچایز در پیش بگیرد و یک دنباله‌ی مستقیم برای دو فیلم اصلی بسازد. سومین قسمت از فرنچایز اصلی به صورت مخفیانه توسط جیسون ریتمن (Jason Reitman) در حال ساخت بوده، که قرار است کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد. گزارشات ابتدایی حاکی از این بود که سونی قصد دارد Ghostbusters 3 را در سال ۲۰۲۰ اکران کند، اما حالا تاریخ رسمی اکران فیلم مشخص شده است.

سونی رسما تاریخ اکران این فیلم را ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اعلام کرده است. این فیلم فعلا در آن تاریخ رقیب مهمی در باکس‌آفیس ندارد. حالا که سونی تاریخ رسمی اکران را اعلام کرده، احتمالا به زودی شاهد خبرهای جدیدی درباره‌ی این فیلم خواهیم بود.

اگرچه Ghostbusters 3 فعلا تنها فیلمی است که تاریخ اکران آن ۱۰ ژوئیه سال آینده اعلام شده، اما فصل تابستان به تازگی به فصل پررقابتی برای فیلم‌ها تبدیل شده است. این تاریخ اکران برای Ghostbusters 3 باعث شده ماه ژوئیه ۲۰۲۰ به ماه شلوغی در سینماها تبدیل شود؛ سونی تایید کرده فیلم Morbius «موربیوس» در همان ماه اکران می‌شود، فیلم جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) فورا پس از Ghostbusters 3 اکران خواهد شد، و انیمیشن Minions 2 «مینیون‌ها ۲» یک هفته قبل از آن اکران خواهد شد. داستان Ghostbusters 3 شاید مستقیما درباره‌ی بچه‌ها نباشد، اما گزارشات حاکی از این هستند که داستان این فیلم درباره‌ی چهار نوجوان است.

همچنین هنوز مشخص نیست آیا بازیگران فیلم اصلی در این دنباله حضور دارند یا خیر. احتمالا این اتفاق خواهد افتاد، چون سونی می‌خواهد روی این نکته تاکید کند که این فیلم دنباله‌ای برای دو فیلم اصلی است و ربطی به ریبوت سال ۲۰۱۶ ندارد. ارنی هادسون (Ernie Hudson) بازیگر سابق این فرنچایز گفته برای حضور در فیلم جدید سراغ او نیامده‌اند، اما دوست دارد در این فیلم حضور داشته باشد. بازگشت او به هر شکلی احتمالا یکی از نقشه‌های ریتمن باشد، که همچنین ممکن است شامل بازگشت دن آیکروید (Dan Aykroyd) و بیل مری (Bill Murray) هم باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.