پتی جنکینز از برنامه‌هایش برای Wonder Woman 3 می‌گوید

26 January 2019 - 15:30

در حالیکه طرفداران هنوز منتظر فیلم مورد انتظار Wonder Woman 1984 (واندر وومن ۱۹۸۴) هستند، کارگردان این فیلم، پتی جنکینز (Patty Jenkins)، آینده‌ی پرنسس آمازونیون در دنیای پهناور دی‌سی را در سر می‌پروراند. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در مصاحبه‌ای با ونتی فیر درباره‌ی مینی سریال نوآر I Am The Night (من شب هستم)، که با درخشش بازیگر اصلی واندر وومن کریس پاین (Chris Pine) است؛ جنکینز اظهار داشت که او بطور جدی دارد به سومین  مدخل در داستان پرنسس دیانا و آوردن آن روی پرده‌ی بزرگِ نقره‌ای سینما فکر می‌کند.

جنکینز گفت:

من برنامه‌های کاملا روشنی برای واندر وومن ۳ دارم. چه من آن را کارگردانی کنم و چه نکنم، می‌توانم ببینم  [یا حدس بزنم] که چگونه داستان او باید در ترسیم من از واندر وومن پایان یابد. من اشتیاق زیادی برای آن دارم.

درحالیکه دنیای پهناور دی‌سی دائما در حال مذاکره با چندین ستاره و کارگردانی است که نقشی اساسی در پازل فیلم داشتند و اینک از آن خارج شده‌اند، می‌باشد، بنظر می‌رسد امن‌ترین راه ممکن آن است که قهرمان زن فیلم، سومین راه خروجِ انفرادی خود را بیابد. این فیلم از سری فیلم‌های واندر وومن بیشترین بازدید را در بین فیلم‌های دنیای توسعه‌یافته‌ دی‌سی داشت و با فروشی بالغ بر بیش از ۸۲۰ میلیون دلار در سراسر جهان و فروش ۱۵۰ میلیون دلار در گیشه توانست به موفقیتِ عظیمی دست پیدا کند. این موفقیت‌ در فروش، کمپانی برادران وارنر را بر این داشت تا به ساخت سومین سری از این مجموعه فیلم نیز چراغ سبز نشان دهند.

بنابر نظرات او، اینطور بنظر می‌رسد که جنکینز تنها یک پایلت در ذهنش ندارد، بلکه او می‌تواند یک پایان فوق العاده را برای خروج تک نفره‌ی دیانا نیز رقم بزند‌، با سرهم بندیِ این قسمت، او می‌تواند سه گانه‌ی خود را بخوبی به پایان برساند.

این فیلم قرار است در تاریخ پنجم ژوئن سال ۲۰۲۰ روی پرده برود. واندر وومن ۱۹۸۴ براساس شخصیتِ ساخته‌ی ویلیام مولتن مارستن (William Moulton Marston) در کتاب‌های کامیکِ منتشر شده از دی سی اینترتینمت خلق شده است. همچنین این فیلم با مشارکت جهانی فیلم سازی برادران وارنر، یک کمپانی سرگرمی برادران وارنر، همراه خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.