تاریخ اکران فیلم اکشن مهیج The Rhythm Section با بازی بلیک لایولی تغییر کرد

26 January 2019 - 17:30

تاریخ اکران فیلم The Rhythm Section با بازی بلیک لایولی (Blake Lively) ۹ ماه تغییر کرد و از ۲۲ فوریه به ۲۲ نوامبر موکول شد. این فیلم براساس رمانی نوشته‌ی مارک برنل (Mark Burnell) ساخته شده و احتمالا آغازگر یک فرنچایز برای لایولی خواهد بود. البته تاخیر در اکران فیلم به دلیل منتشر نشدن تریلر کاملا مشخص بود. همچنین تولید این فیلم سال گذشته به دلیل مصدومیت لایولی چند ماه به تعویق افتاده بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در The Rhythm Section لایولی نقش استفانی پاتریک، زنی را بازی می‌کند که توطئه‌ای پشت سقوط یک هواپیما را کشف می‌کند که باعث کشته شدن خانواده‌اش شده است، و با تبدیل شدن به یک قاتل حرفه‌ای تلاش می‌کند مقصران این سقوط را به سزای اعمالشان برساند. این فیلم توسط رید مورانو (Reed Morano) کارگردانی شده و در آن بازیگرانی از جمله جود لا (Jude Law) و استرلینگ کی براون (Sterling K. Brown) نیز حضور دارند. به دلیل حضور این گروه بازیگری مستعد، پارامونت تصمیم گرفته اکران این فیلم را به زمانی موکول کند تا با استقبال بهتری مواجه شود.

The Rhythm Section در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۹۸) اکران خواهد شد. این تغییر باعث می‌شود این فیلم به رقیبی برای انیمیشن Frozen 2 «یخ زده ۲» محصول دیزنی تبدیل شود که در همان آخر هفته اکران خواهد شد. نکته‌ی جالب اینکه براون در هر دو فیلم حضور داشته است.

به تازگی لایولی را در نقش امیلی نلسون مرموز در کمدی نوآر A Simple Favor «یک لطف ساده» ساخته‌ی پل فیگ (Paul Feig) دیده‌ایم، که به موفقیت بالایی در باکس‌آفیس دست یافت. او به تازگی در فیلم‌های خوبی حضور داشته که از بین آن‌ها می‌توان به The Shallows «آب‌های کم عمق» اشاره کرد که نشان می‌دهد استفاده از او برای آغاز یک فرنچایز کاملا تصمیم مناسبی است. The Rhythm Section همچنین یکی از معدود فیلم‌های اکشن مهیج امسال است که در جلو و پشت دوربین از عوامل زن استفاده می‌کند، که دیگر فیلم شبیه آن Miss Bala با بازی جینا رودریگز (Gina Rodriguez) است. این هم نکته‌ی دیگری است که احتمالا به نفع فیلم باشد و در ایجاد این فرنچایز به آن کمک کند.

نکته‌ی جالب دیگر اینکه The Rhythm Section توسط تهیه‌کنندگان جیمز باند یعنی باربارا بروکولی (Barbara Broccoli) و مایکل جی ویلسون (Michael G. Wilson) تولید می‌شود. این دو قصد داشتند فیلم James Bond 25 را در ماه نوامبر اکران کنند، اما پس از کناره‌گیری دنی بویل (Danny Boyle) از کارگردانی فیلم و حضور کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) به عنوان کارگردان، اکران آن فیلم به فوریه ۲۰۲۰ موکول شد. اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، بروکولی و ویلسون در عید شکرگزاری یک فیلم اکشن مهیج برای مخاطبان اکران خواهند کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.