کریس پاین بعید می‌داند در فیلم Wonder Woman 3 حضور داشته باشد

26 January 2019 - 18:00

کریس پاین (Chris Pine) بعید می‌داند برای بازی در نقش استیو ترور به فیلم Wonder Woman 3 «زن شگفت انگیز» بازگردد. این بازیگر اولین حضورش در دنیای گسترده‌ی دی‌سی (DC) را در فیلم Wonder Woman تجربه کرد، جایی که رابطه‌ی عاشقانه‌ای با دایانا پرینس برقرار کرد. رابطه‌ی متقابل این دو نفر یکی از دلایل موفقیت فیلم بود، که باعث شد مرگ ترور در پایان فیلم غم‌انگیزتر شود. اگرچه به نظر می‌آمد حضور پاین در این فرنچایز خیلی کوتاه مدت بوده باشد، اما همگی از حضور او در Wonder Woman 1984 «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» که قرار است ماه ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد ۹۹) اکران شود شوکه شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران هنوز هم منتظر دومین ماجراجویی مستقل دایانا هستند، اما همچنین می‌خواهند بدانند پس از آن چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان فیلم گفته از همین الان برنامه‎هایی برای فیلم سوم دارد، که احتمالا داستان زن شگفت انگیز را به پایان خواهد رساند. اما وقتی آن فیلم ساخته شود، احتمالا دایانا باید ماجراجویی خودش را بدون حضور معشوقه‌ی مورد اعتمادش به پایان برساند.

پاین در مصاحبه‌ای درباره احتمال حضورش در فیلم Wonder Woman 3 گفته است:

به نظرم داستان استیو به پایان رسیده است. به نظرم استیو وظیفه‌ی خودش را انجام داده است. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

پاین وارد جزییات نشد، اما به نظر می‌آید Wonder Woman 1984 نقطه‌ی پایانی بر داستان استیو ترور باشد. وقتی او گفته استیو وظیفه‌ی خودش را انجام داده یعنی احتمالا او را در فیلم سوم نخواهیم دید. اما این قضیه پس از فیلم اول هم محتمل بود، پس هنوز هم احتمال دارد داستان استیو در دنیای دی‌سی به پایان نرسیده باشد. به هر حال Wonder Woman 3 در مراحل اولیه تولید قرار دارد و از حالا تا زمان تولید فیلم اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد. هنوز نقشه‌ی جنکینز برای فیلم سوم مشخص نیست، پس اگر او بتواند نقش مناسبی برای پاین پیدا کند، شاید بتواند او را متقاعد کند به این فرنچایز برگردد. کاملا مشخص است که این دو از همکاری با هم لذت می‌برند، که نمونه‌ی آن مینی‌سریال I Am the Night «من شب هستم» ساخته‌ی جنکینز و با بازی پاین است.

در همین حین، نقش استیو در Wonder Woman 1984 هنوز یک معماست، چون هنوز تریلری برای فیلم منتشر نشده است. جنکینز نمی‌تواند خیلی در این باره صحبت کند، اما گفته است که نقش استیو در داستان کاملا منطقی است و اصلا تاثیر مرگش در فیلم اول را نادیده نخواهد گرفت. قطعا فشار زیادی روی جنکینز و تیمش است تا این فیلم را به بهترین شکل ممکن بسازند، اما قطعا بدون برنامه این مسیر را پیش نگرفته‌اند. جنکینز در فیلم Wonder Woman نشان داد کارش را خیلی خوب بلد است، پس دلیلی برای اعتماد نکردن به او وجود ندارد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.