جان سینا در فیلم کمدیِ جیسون بیتمن هنرنمایی می‌کند

26 January 2019 - 20:00

جان سینا (John Cena)، کشتی‌گیر دبلیو دبلیو ای (WWE) همچنان دارد به کامل کردن کارنامه کاری خود در دنیای فیلم و سینما به واسطه‌ی حضور در اثر اکشن/کمدی شبکه نتفلیکس که جیسون بیتمن (Jason Bateman) کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت، ادامه می‌دهد. اگرچه بنظر می‌رسد قهرمان ۱۶ دوره جهان، در حال تبدیل شدن به جایگاه یک ستاره سینماییِ تمام و کمال است، اما با این حساب هم همچنان این واقعیت برجای می‌ماند که آیا او هرگز می‌تواند روزی به بزرگی نام هالیوودیِ رقیب قدیمی سابقش، دواین جانسون، راکی، (Dwayne ‘The Rock’ Johnson) نائل آید. به علاوه، موفقیت سینا ثابت می‌کند که جانسون تنها کشتی‌گیری نیست که ظرفیت تبدیل شدن به یک غول بزرگ صحنه را در این روزها دارد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

روزی روزگاری، ایده‌ی بازیگر شدن یک کشتی‌گیر حرفه‌ای بیشتر از هر چیز دیگری شبیه یک جوک خنده‌دار بود. حتی سوپراستاری به بزرگی هالک هوگن (Halk Hogan) در دنیای کشتی، اقدام به وارد شدن به دنیای بازیگری نمود، از جمله آثاری که وی در آن‌ها نقش آفرینی کرد می‌توان از Santa with Muscles و Mr. Nanny اشاره کرد. در میان ستاره‌های کشتی تلاش کشتی‌گیرانی چون تریپل ایچ (Triple H)، کورت اَنجل (Kurt Angel)، و استینگ (Sting) با بیشترین تمسخر مواجه شد. بجز سینا، راک و دیو باتیستا (Dave Batista)، تنها آندره د جاینت (Andre the Giant)، “رودی” رُدی پیپر (“Rowdy” Roddt Piper) و جسی “د بادی” ونچرا (Jesse “The Body” Ventura) با بازی در آثار کلاسیکی مانند The Princess Bride (پرنسس عروس)، They Live (آنان زندگی می‌کنند)، و Predator (شکارچی)، توانستند به موفقیت دست یابند.

البته، حال که سینا زمان بیشتر و بیشتری از وقتش را هرسال، دور از حلقه‌ی WWE صرف می‌کند، احتمالا دیری نخواهد گذشت که او را با بیشتر با بازیگر خواندش بشناسند تا کشتی‌گیر بودنش. اخیرا سینا برای بازی‌اش در اسپین آف فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) تحت عنوان Bumblebee (بامبلبی)، نقدهای‌ مثبتی دریافت کرده است، همچنین او به زودی به تیم بازیگری فیلم جکی چان (Jackie Chan) به نام Project X-traction (پروژه ایکس-ترکشن) خواهد پیوست. اکنون، به گزارش تی‌ایچ‌آر، سینا در فیلم اکشن/کمدی بدون عنوان نتفلیکس که جیسون بیتمن هدایت آن را در دست دارد حضور به عمل خواهد آورد. این فیلم روی یک خانواده تمرکز دارد که زمانی‌که فیلماهی قدیمی به گونه‌ای وارد زندگی‌شان می‌شود، درون یک استودیوی فیلم متروکه گیر می‌افتند.

بیتمن بیشتر برای کارها و بازی‌های کمدی‌اش، بخصوص اثر موفق Arrested Development (پرورش شکست خورده)، که نتفلیکس آن را بطور خاطره انگیزی بازسازی کرد. یک رشته‌ از فیلم‌های چشمگیر بیتمن که در میان دیگر آثار او خودنمایی می‌کند عبارتند از Game Night (شب بازی)، Horrible Bosses (رئیس‌های وحشتناک)، و Juno (جونو). در حال حاضر نیز بیتمن در سریال درام شبکه نتفلیکس، Ozark هنرنمایی می‌کند. انتظار می‌رود بیتمن در کنار انجام وظایف کارگردانی خود، در این فیلم هم روی صحنه نمایش ظاهر شود. مارک پرز (Mark Perez)، که پیش از این در پروژه‌ی “بازی شب” با بیتمن همکاری داشته است، فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد.

در حالیکه اکنون سینا بخاطر بازی‌های اکشنش در پروژه‌های همچون “بامبلبی” و “پروژه ایکس-ترکشن” نگاه‌ها را معطوف به خود کرده است، اما نباید این موضوع را از یاد برد که او در فیلم‌های کمدی Blockers و Trainwreck نیز بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. درست مانند راک، بنظر می‌رسد سینا نیز همانقدر توان تطابق با نقش‌های احمقانه را دارد که می‌تواند با نقش‌های گردن کلفت تطابق یابد، و از همین رو باید گفت که او یک انتخا عالی برای بازی در فیلم بیتمن است. اگرچه بنظر می‌رسد پدر خانواده‌ی فیلم ما، شبیه یک مهمان خوب باشد، اما هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا او نقشی اکشن در این فیلم دارد یا کمدی/احمقانه.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.