فیلم توقیفی «پارادایس» بزودی اکران می‌شود

21 January 2019 - 19:00

فیلم «پارادایس» که چند ماه پیش نامش در میان فیلم‌های رفع توقیف اعلام شده و قرار بود پس از ماه محرم به نمایش درمی‌آید، سرانجام در آستانه سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی که در سال ۹۴ در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده، از روز چهارشنبه سوم بهمن‌ماه در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می‌شود. «پارادایس» از جمله فیلم‌های توقیفی چند سال اخیر بود که سرانجام چند ماه قبل پروانه نمایش آن صادر شد.

عطشانی اواخر شهریورماه امسال درباره تغییراتی که برای صدور مجوز نمایش در «پارادایس» اعمال شده است به ایسنا گفته بود:

«علی‌رغم اینکه تغییرات زیاد است، اما سعی شد تعامل وجود داشته باشد. برای تغییراتی که مدنظر بود یک لیست اصلاحیه به من دادند که خیلی از موارد را با نماینده شورا صحبت کردم و راهی برای آن‌ها پیدا کردیم. به این ترتیب تغییرات و صداگذاری‌هایی دوباره انجام شد و در نهایت فیلم از نظر محتوا و خط داستانی به هیچ وجه دچار تغییر نشده است.»

او تاکید کرده بود:

«با تعامل میان طرفین، این نگرانی که ممکن است بخش‌هایی از فیلم برخی‌ را دچار سوء برداشت کند از فیلم مرتفع شده و مطمئن هستم «پارادایس» برای مخاطب جذاب خواهد بود، چون اگرچه فضای جدیدی دارد اما نمونه‌های تقریبا مشابه آن و نوع کمدی فیلم به شدت مورد توجه قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه فیلم پیام خوبی خواهد داشت و  امیدوارم مردم در اکران با آن همراهی کنند.»

بهمن ماه یکی از بدترین زمان‌های اکران سینمای ایران است و همزمان با تب و تاب جشنواره فجر و در حالی که بسیاری از سالن‌های مهم درگیر نمایش فیلم‌های جشنواره‌اند، معمولا فقط فیلم‌هایی که فرصت دیگری برای اکران ندارند، به نمایش درمی‌آیند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.