سینثیا ارویو و تعدادی بازیگر دیگر به محصول جدید شبکه HBO، The Outsider پیوستند

28 January 2019 - 09:00

براساس گزارش ددلاین، در آخر هفته‌ اخیر، فهرست بازیگران سریال The Outsider شبکه اچ‌بی‌او بسیار بلندتر از قبل شد. سینثیا ارویو (Cynthia Ervio)، بیل کمپ (Bill Camp)، میر وینینگهام (Mare Winningham)، پدی کانسیدن (Paddy Considine)، جولیان نیکلسون (Julianne Nicholson)، یول واسکز (Yul Vázquez)، جرمی باب (Jeremy Bobb) و مارک منچکا (Marc Menchaca) بازیگرانی هستند که به دیگر ستارگان این سریال مانند بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، هتین پارک (Hettienne Park) و مایکل اسپر (Micheal Esper) پیوسته‌اند. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

مندلسون همچنین به عنوان تهیه‌کننده برنامه در کنار جیسون بیتمن که در حال حاضر در سریال Ozark (اُزارک) نقش آفرینی می‌کند، و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال The Outsider خواهد بود، فعالیت خواهد کرد.

رمان The Outsider، داستان یک تحقیقات به نظر سرراست در قتل مخوف یک پسربچه‌ی محلی را دنبال می‌کند که وقتی یک موجود ماورایی و شرور راه خودش را به پرونده باز می کند، باعث می‌شود یک پلیس ماهر و یک بازرس غیرمعمولی به تمام چیزهایی که فکر می‌کنند واقعی است شک کنند. ریچارد پرایس (Richard Price) نویسندگی سریال را برعهده دارد و بیتمن دو اپیزود اول را کارگردانی خواهد کرد.

این سریال توسط شرکت‌های مدیا رایتز کپیتال و تمپل هیل اینترتینمنت تولید می‌شود. پرایس، جک بندر (Jack Bender)، مارتی بوون (Marty Bowen) و مایکل کاستیگان (Michael Costigan) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

مندلسون بیشتر برای بازی در نقش دنی ریبورن در سریال Bloodline «بلادلاین» شناخته می‌شود که برای او جایزه‌ی امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به ارمغان آورد. او به تازگی در فیلم‌هایی از جمله Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و Robin Hood «رابین هود» حضور داشته است. مندلسون به زودی در فیلم‌های Captain Marvel «کاپیتان مارول» و The King «پادشاه» محصول نتفلیکس دیده می‌شود که هردوی این فیلم‌ها در سال ۲۰۱۹ پخش خواهند شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.