تریلر فیلم جدید کیت هرینگتون منتشر شد

28 January 2019 - 20:00

استودیو Entertainment One اولین تریلر درام رو به آماده The Death and Life of John F. Donovan را منتشر کرده که کیت هرینگتون (Kit Harrington) بازیگر نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت نقش اصلی آن است و خاویار دولان (Xavier Dolan) کارگردانی آن را برعهده دارد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

فیلم The Death and Life of John F. Donovan اوایل دهه ۲۰۰۰ را نشان می‌دهد و درباره مشکلات ستاره آمریکایی تلویزیون که در اواخر دهه بیست‌ سالگی‌اش به سر می‌برد و ارتباط مکاتبه‌ای او با روپرت ترنر، نوجوانی که می‌خواهد بازیگر شود و با مادرش در انگلیس زندگی می‌کند، است. وقتی دوستی اینترنتی این دو فاش می‌شود، همه چیز تغییر کرده و باعث سقوط دانوان و گمانه‌زنی‌هایی می‌شود. یک دهه بعد، این نوجوان، روپرت، طی مصاحبه‌ای  درباره ارتباط‌اش با بُت زندگی‌اش، دونوان، سخن می‌گوید.

لیز لافونتین (Lyse Lafontaine) و خاویار دولان و نانسی گرانت (Nancy Grant) این فیلم را به همراه تهیه‌کننده اجرایی کار، جو لاکونو (Joe Lacono) می‌سازند.

کمپانی Seville International فروش بین‌المللی فیلم در دنیا را برعهده دارد. این فیلم در سال ۲۰۱۸ در فستیوال فیلم تورنتو به نمایش درآمد و ۱۳ مارس راهی سینماهای سراسر دنیا می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.