میکی رورک در تریلر فیلم Nightmare Cinema

28 January 2019 - 21:00

تقریبا دو سال از زمان اعلام ساخت این پروژه ترسناک می‌گذرد و مخاطبین سرانجام فرصتی پیدا کردند تا صحنه‌هایی از فیلم Nightmare Cinema را ببینند. میکی رورک (Mickey Rourke) در نقش صاحب اصلی این سینما ایفای نقش می‌کند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

افرادی وارد سینمای ریالتو می‌شوند که تاریک‌ترین و عمیق‌ترین ترس‌هایشان را توسط The Projectionist، شخصیت مرموز و روح مانندی که باعث کابوس‌های آتی آن‌ها می‌شود را روی پرده نقره‌ای می‌برند. با گذشت زمان آن‌ها متوجه این حقیقت می‌شوند اما فرار فایده‌ای ندارد. به محض اینکه بلیط پاره شود، سرنوشت آن‌ها در سینمای کابوس ثابت می‌شود.

این فیلم کارگردانان بااستعداد ژانر وحشت را در اختیار دارد: آلاندرو بروگو، روهی کیتامورا، دیوید اسلید، جو دانت و میک گاریس‌‌. بازیگران این فیلم عبارتند از رورک، ریچارد کمبرلین (Richard Chamberlain)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson), الیزابت ریسر (Elizabeth Reaser) و آدام گادلی (Adam Godley). گاریس این فیلم را تولید می‌کند. کورتنی سالامون (Courtney Solomon) و مارک کانتون (Mark Canton) و جو روسو (Joe Russo) سازندگان فیلم هستند.

فیلم Nightmare Cinema ژانویه ۲۰۱۸ در فستیوال بین‌المللی فیلم فانتاسیا به نمایش درآمد و نمرات خوبی از منتقدین گرفت و امتیاز راتن تومیتوز آن ۸۸ درصد است. این فیلم ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در چند سینما به نمایش درمی‌آید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.