تیزر فصل دوم سریال Barry: قاتل سطح پایینی که نمی‌داند آدم بدی است یا نه!

28 January 2019 - 22:00

تیزر تریلر فصل دوم سریال کمدی تاریک تحسین شده‌ی Barry «بری» نشان می‌دهد قاتل تبدیل شده به بازیگر با بازی بیل هیدر (Bill Hader) چطور با اتفاقات قسمت پایانی فصل اول کنار آمده است. فصل اول این سریال برای شبکه‌ی HBO یک اثر موفق دیگر بود، که نه تنها مورد توجه منتقدین قرار گرفت و برای هیدر و همبازی او هنری وینکلر (Henry Winkler) جایزه‌ی امی را به ارمغان آورد، بلکه هیدر را به عنوان یک نویسنده و کارگردان موفق هم به همگان معرفی کرد. نتیجه‌ی این کار یکی از بهترین کمدی‌های این شبکه طی چند سال اخیر بود، آن هم سریالی که از قرار دادن شخصیت اصلی خودش در شرایطی که هیچ بازگشتی از آن نیست ترسی ندارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل دوم به زودی پخش خواهد شد، پس زمان زیادی باقی نمانده تا مخاطبان بفهمند نتیجه‌ی تصمیم سرنوشت ساز بری چه خواهد بود. این تصمیم تاثیر زیادی روی جین کوزیناو با بازی وینکلر و همچنین سالی رید (با بازی سارا گلدبرگ (Sarah Goldberg)) بازیگر همکار بری و دوست دختر جدیدش دارد. عالی بودن متن داستانی سریال است که باعث شده خط داستانی این دو شخصیت نقش مکمل به اندازه‌ی داستان نقش اصلی جذاب باشد، که لحظات نمایش داده شده، این تیزر کوتاه را جذابتر می‌کند.

اگرچه این تیزر کمتر از یک دقیقه است، اما صحنه‌های جدیدی از فصل دوم را نمایش می‌دهد. به نظر می‌آید بری سر یک دوراهی قرار گرفته است، و تلاش می‌کند خودش را با هردو راهی که پیش رویش قرار گرفته – قاتل سطح پایین و بازیگر مشکل‌دار – تطبیق دهد. به نظر می‌آید بری قصد دارد از تجربیات شخصی خودش برای موفقیت در بازیگری استفاده کند.

گویا بری می‌خواهد از طریق بازیگری به جرم‌های خودش اعتراف کند، اما رویکرد او بیشتر از اینکه روی قضاوت کردن اشتباهات خودش باشد، به شکل یک اعتراف زندگینامه‌ای است، چیزی که بهتر توضیح می‌دهد چرا او به این شخصی که هست تبدیل شده است. و بقیه‌ی تیزر تلاش می‌کند همان خط فکری را دنبال کند، جایی که در آن شاهد بری هستیم که احساسات خودش را از طریق بازیگری نمایش می‌دهد، و باعث می‌شود جین به او بگوید: تو یک تاریکی ذاتی درون خودت داری!

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • امیرعلی محمدیان پور says:

    فصل اول این سریال، یکی از گیراترین، جذاب‌ترین و ارزشمند‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸ بود. بی صبرانه منتظر فصل دوم هستم و امیدوارم سریال بتونه به همون خوبی، چه بسا بهتر از قبل کارش رو ادامه بده. ممنون از عوامل سایت بخاطر پشتیبانی به موقع!