تصویر تازه منتشر شده از داستان اسباب‌بازی‌های ۴ بازگشت بو پیپ را نشان می‌دهد

28 January 2019 - 22:30

تصویر تازه منتشر شده از سری چهارم داستان اسباب‌بازی‌ها بازگشت بو پیپ کوچک را نشان می‌دهد که در سری آخر این انیمیشن محبوب نبود. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این پوستر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

بو پیپ بازگشته است. دوست قدیمی وودی، باز و این گروه همیشه با وودی ارتباط خاصی داشت اما آن‌ها سالهاست همدیگر را ندیده‌اند و حضور بو با گذشت زمان کمرنگ شد. قدرت و شوخ‌طبعی بو همیشه ظاهرش را بد نشان داده و گویا او فرد ماجراجویی است که در مسیر درستی قرار گرفته است. وقتی او و وودی در هر شرایطی کنار هم قرار می‌گیرند، می‌فهمند در دنیاهای متفاوتی بزرگ شده‌اند.

وودی و مابقی اسباب‌بازی‌ها برای ماجراجویی جدیدی به سری چهارم بازگشته‌اند‌ و به دوستان جدیدشان از جمله فورکی، در اتاق بانی خوش‌آمدگویی می‌کنند. اما فورکی اصرار دارد که یک اسباب‌بازی نیست. او مطمئن است که به اتاق بانی تعلق ندارد. متاسفانه او مدام سعی دارد فرار کند و نمی‌خواهد وارد هیچ ماجراجویی شود.

سفر وودی در داستان اسباب‌بازی‌های ۴ شامل ملاقات کارناوالی است که در آنجا داکی و بانی، دو جایزه کارناوال، را می‌بیند که دوست دارند برده شوند. اما وقتی برنامه‌شان توسط وودی و دوستان‌اش به هم می‌خورد، وارد ماجراجویی ناخواسته‌ای با گروهی از اسباب‌بازی‌ها می‌شوند که هیچ ذهنیتی از بودن در دیوار جایزه ندارند.

کیانو ریوز (Keanu Reeves)، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) و جوردن پیل (Jordan Peele) به تونی هیل (Tony Hale) پیوسته‌اند تا صداپیشگان این انیمیشن به همراه تام هنکس (Tom Hanks)، تیم آلن (Tim Allen)، آنی پاتس (Annie Potts)، پاتریشیا آرکوت (Patricia Arquette) و جوان کاسک (Joan Cuaack) هستند.
داستان اسباب‌بازی‌های ۴ در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۹۸) اکران می‌شود.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.