لی ونل کارگردان فیلم Upgrade بازسازی Invisible Man را برای یونیورسال می‌سازد

28 January 2019 - 22:30

بازگشت هیولاهای یونیورسال به سینما در حال شکل‌گیری است، چون این استودیو لی ونل (Leigh Whannell)‌ را برای کارگردانی بازسازی The Invisible Man «مرد نامرئی» انتخاب کرده است. قبلا نام جانی دپ (Johnny Depp) برای حضور در این پروژه اعلام شده بود، اما به نظر می‌آید او در این فیلم که ارتباطی با دنیای تاریک (The Dark Universe) ندارد حضور نخواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ونل قبلا در فیلم‌های Insidious: The Last Key «توطئه: آخرین کلید» و فیلم موفق Upgrade «ارتقا» با جیسون بلوم همکاری داشته و در بازسازی The Invisible Man نیز دوباره با این تهیه‌کننده‌ی مشهور ژانر وحشت همکاری خواهد داشت. استراتژی جدید یونیورسال برای بازگرداندن هیولاهای قدیمی خودش به سینما این است که از کارگردان‌های مختلفی بهره ببرد تا دیدگاه‌های جدیدی را وارد داستان این شخصیت‌ها کند.

یونیورسال متعهد شده است پروژه‌هایی کارگردان محور براساس شخصیت‌های کلاسیک دنیای هیولایی خودش بسازد، تا اینکه بخواهد دنیایی گسترده و مرتبط از تمام هیولاهایش خلق کند. پیتر کریمر (Peter Cramer) رییس بخش تولید یونیورسال در این باره گفته است:

در تاریخ سینما، هیولاهای کلاسیک یونیورسال به روش‌های مختلفی توسط فیلمسازان مختلف با دیدگاه‌های جدید خودشان بازسازی شده‌اند. ما قصد داریم رویکرد شخصی‌تری برای بازگشت هرکدام از این شخصیت‌ها به سینما داشته باشیم، آن هم توسط فیلمسازانی که داستان جدید و قابل قبولی برای این شخصیت‌های قدیمی دارند.

این بازسازی جدید «نسخه‌ای ترسناک، بدون محدودیت در بودجه، لحن یا رده بندی سنی است» و تفسیر متفاوتی از شخصیت‌های کلاسیک دارد تا مورد توجه مخاطبان نسل جدید قرار بگیرد.

کلود رینس (Claude Rains) در سال ۱۹۳۳ نقش مرد نامرئی را در فیلم این شخصیت بازی کرد، که براساس رمان نوشته شده توسط اچ جی ولز (H.G. Wells) در سال ۱۸۹۷ ساخته شده بود. اگرچه گریفین با بازی رینس از فیلم اول جان سالم به در نبرد، اما این سری به فرنچایزی برای استودیو تبدیل شد. فیلم The Invisible Man Returns «بازگشت مرد نامرئی» در سال ۱۹۴۰ اکران شد و اواخر همان سال هم فیلم The Invisible Woman «زن نامرئی» به نمایش درآمد. در سال ۱۹۴۲ فیلم Invisible Agent «مامور نامرئی» و در سال ۱۹۴۴ فیلم The Invisible Man’s Revenge «انتقام مرد نامرئی» اکران شدند. نسخه‌های مختلفی از مرد نامرئی همچنین در فیلم‌های Abbott and Costello Meet Frankenstein «ابوت و کاستلو با فرانکنشتاین ملاقات می‌کنند» در سال ۱۹۴۸ و Abbott and Costello Meet the Invisible Man «ابوت و کاستلو با مرد نامرئی ملاقات می‌کنند» در سال ۱۹۵۱ حضور داشتند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.