سه بازیگر جدید به قسمت پایلوت سریال ابرقهرمانی Batwoman پیوستند

28 January 2019 - 23:30

میگان تندی (Meagan Tandy)، کامروس جانسون (Camrus Johnson) و نیکول کانگ (Nicole Kang) به روبی رز (Ruby Rose) در قسمت پایلوت سریال Batwoman «بت وومن» محصول شبکه CW پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تندی که بیشتر برای بازی در سریال‌های Teen Wolf «تین ولف»، UnREAL «غیرواقعی» و Survivor’s Remorse «افسوس بازماندگان» شناخته می‌شود نقش سوفی مور را بازی خواهد کرد. سوفی پس از فارغ التحصیل شدن از دانشکده‌ی ارتش، به یک مامور امنیتی سطح بالا و یکی از محافظان وفادار گاتهام تبدیل می‌شود. سوفی با وجود خلق و خوی خشنش یک روی خوب هم دارد که با بازگشت کیت کین (بت وومن) برانگیخته می‌شود.

جانسون که در سریال Luke Cage «لوک کیج» حضور داشته است نقش لوک فاکس را بازی خواهد کرد. لوک که یکی از وفاداران به شوالیه‌ی تاریکی و پسر لوشس فاکس مخترع شرکت وین است، قصد دارد در غیاب رییسش از برج وین محافظت کند. در حالی که لوک بتمن را محافظ همه می‌داند، اما همچنین معتقد است گاتهام به قهرمان جدیدی نیاز دارد.

کانگ که به تازگی در سریال You «تو» حضور داشته، نقش ماری همیلتون را بازی خواهد کرد. ماری خواهر ناتنی کیت کین و نقطه‌ی مقابل اوست. او به شدت نسبت به افراد بیچاره‌ی گاتهام دلسوز است، بنابراین به نظر می‌آید بیشتر از آنچه فکرش را می‌کند به کیت شباهت دارد.

Batwoman داستان کیت کین (با بازی رز) را دنبال می‌کند که به عنوان بت وومن در خیابان‌های گاتهام به پرواز درمی‌آید، یک مبارز خیابانی آموزش دیده که می‌خواهد این شهر فاسد را از خلافکاران پاک کند. اما هنوز او را یک قهرمان خطاب نکنید. در شهری که به شدت به یک ناجی نیاز دارد، کیت باید ابتدا با شیاطین درونش مبارزه کند تا بتواند به نماد امید گاتهام تبدیل شود.

این شبکه تابستان گذشته تصمیم گرفت سریال این شخصیت را به نویسندگی کرولاین درایز (Caroline Dries) بسازد. درایز در کنار سارا شکتر (Sarah Schecter)، جف جانز (Geoff Johns) و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارند. دیوید ناتر (David Nutter) کارگردانی قسمت پایلوت را برعهده دارد.

بت وومن اولین حضورش را در کراس‌اور Elseworlds در سریال‌های Arrow «ارو» و The Flash «فلش» تجربه کرد. اگر تولید این سریال پس از قسمت آزمایشی ادامه داشته باشد، Batwoman به پنج سریال کامیک بوکی دیگر این شبکه براساس کامیک‌های DC یعنی Arrow «ارو»، The Flash «فلش»، Supergirl «سوپرگرل»، Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» و Black Lightning «صاعقه سیاه» خواهد پیوست.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.