آیا رفیق ثور در Thor: Ragnarok حضور خواهد داشت؟

19 September 2016 - 22:00

وقتی Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در ماه می راهی سینماها شد، بسیاری از طرفداران، از دیدن نبرد تمام عیار تقریبا تمام قهرمانان دنیای سینماتیک مارول در صحنه معروف فرودگاه هیجان زده بودند. در حالی که این نبرد، نمایش نتیجه ۸ سال و ۱۲ فیلم دنیای مارول بود و انتظارات بسیاری را پیرامون خود به وجود آورده‌بود، تعدادی از قهرمانان نامدار این دنیا، در این نبرد حساس حضور نداشتند، یعنی ثور و هالک. در واقع به ندرت در این فیلم به این دو ابرقهرمان اشاره شد، که باعث شد بسیاری به این فکر فرو روند که این دو قهرمان، وقتی دوستانشان در حال مبارزه با یکدیگر بودند، در حال انجام چه کاری بودند. این سوال با یک کلیپ کوتاه خنده دار جواب داده شد، که نشان می‌داد ثور و هم اتاقی جدید نرمالش دریل ماجراجویی‌های کسل کننده خودشان را دارند. و چون این ویدیو توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد، برای بسیاری از طرفداران این سوال پیش آمد که آیا دریل در فیلم آینده Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» حضور خواهد داشت یا خیر. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان این فیلم، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) اخیرا در گفتگویی با IGN در مورد این سوال و آینده دریل در دنیای مارول و خصوصا دنباله در حال ساخت Ragnarok، صحبت کرد:

فکر می‌کنم احتمالا او را خواهید دید. شاید آن قسمت کوچکی که بسیاری دیدند و خوششان آمد، بخشی کوچک از مجموعه بزرگ باشد.

برای شروع، احتمال دارد که او حضوری بسیار اندک در Thor: Ragnarok داشته باشد. قطعا نقش او بزرگ نخواهد بود، ولی کلا این امکان وجود دارد که وایتیتی ایستر اِگی را مخصوص نمایش دریل در فیلم، برای طرفداران قرار دهد. طرفداران مارول قبلا به این موضوع عادت کرده‌اند که همیشه دنبال حضور لحظه‌ای استن لی (Stan Lee) در فیلم‌های این کمپانی باشند، پس حضور دریل نیز نمی‌تواند ضرر داشته باشد.

همچنین جنبه دیگری از صحبت‌های وایتیتی وجود دارد که می‌تواند به احتمال بازگشت دریل و حضور او در فیلم جدید ثور اشاره داشته‌باشد. به طور مثال، این ویدیوی کوتاه طنز که به طور اختصاصی در کامیک کان شهر سن دیگو به نمایش در آمد، کل داستان را به نمایش نگذاشته‌است. تئوری موجود این است که آنها اتفاقات طنز بسیاری را بین ثور و دریل فیلم‌برداری کرده‌اند، در نتیجه صحنه‌های تازه‌ای وجود دارد که برای مخاطبان به نمایش در نیامده است. پس احتمال دارد که ویدیوهای جدیدی را از این دو زوج عجیب، در مراسم‌های ویژه دیگر یا صحنه آخر فیلم Thor: Ragnarok ببینیم. در واقع این روش باعث می‌شود که هیچ محتوای اضافی به داستان فیلم تحمیل نشود و همچنین اتفاقات اصلی فیلم را نیز تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

برای یادآوری، شما می‌توانید این ویدیو را از اینجا دوباره مشاهده کنید.

البته که زمان مشخص می‌کند که دریل چگونه دوباره به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد. Thor: Ragnarok تا سال آینده راهی سینماها نخواهد شد پس برای فهمیدن این موضوع باید وقت خود را صرف موضوعات دیگری از جمله فیلم پیش روی Doctor Strange کنیم.

Thor: Ragnarok در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۶ راهی پرده نقره‌ای سینما خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.