آن هتوی از خاطرات پرنسس ۳ می‌گوید

29 January 2019 - 17:16

در طی یک مصاحبه‌‌ای که از برنده جایزه اسکار، آن هتوی (Anne Hathaway) شده است، او تایید می‌کند که فیلم‌نامه‌ی فرانچایز خاطرات پرنسس ۳ «Princess Diaries 3» نوشته شده است، همچنین او اضافه می‌کند که جولی اندروز (Julie Andrews) بازیگر قسمت‌های پیشین فیلم به پروژه پیوسته است و دبرا مارتین چیس (Debra Martin Chase) نیز به عنوان تهیه کننده هستند و آنها بسیار مشتاق به همکاری هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

آن هتوی گفت:

ما هم همان‌قدری که شما فیلم را دوست دارید، دوست داریم، اما باید روی آن کار شود تا همه موارد کامل گردد، ما به این موضوع اهمیت می‌دهیم به اندازه‌ای که برای شما مهم است، و ما نمی‌خواهیم چیزی را که کامل نیست به شما تحویل دهیم و بنابراین مشغول کار بر روی آن هستیم.

Princess Diaries در شهر سان فرانسیسکو فیلم‌برداری می‌شود و داستان فیلم دختر دبیرستانی منفور و زشتی به‌نام میا ترموپلیس (Mia Thermopolis) را دنبال می‌کند که زندگی او با دیدن مادر بزرگ پدری‌اش یعنی، ملکه کلاریس رنالدی (Clarisse Renaldi) که اندروز نقش او را بازی می‌کند، تغییر می‌کند. ملکه به میا می‌گوید که او یک پرنسس است و وارث اموال یک پادشاه اروپایی به‌نام گنوویا (Genovia) است. قسمت اول فیلم که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، چیزی حدود ۱۶۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است، که یکی از منحصر بفردترین کمدی‌های نوجوانانه به شمار می‌رفت و آن هتوی به عنوان ستاره آن شناخته شد.

در سال ۲۰۰۴ دنباله ی فیلم به‌نام  The Princess Diaries 2: Royal Engagement «خاطرات پرنسس ۲: ازدواج سلطنتی» منتشر شد، که این قسمت فیلم هم بیش از ۱۳۴ میلیون دلار در جهان به فروش رفت. این قسمت روی میا که در حال تبدیل شدن به ملکه گنوویا بود، تمرکز داشت، که قوانین سنتی کشور این ازدواج را دشوار کرده بود. کریس پاین (Chris Pine) نیز در این فیلم دنباله ظاهر شده و احتمالا در فیلم بعدی هم خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.