همکاری گی‌یرمو دل تورو با کارگردان فیلم Babadook برای ساخت پروژه‌ای ترسناک

29 January 2019 - 14:30

جنیفر کنت (Jennifer Kent) کارگردان فیلم ترسناک موفق The Babadook «بابادوک» که این روزها در حال تبلیغ فیلم جدیدش The Nightingale «بلبل» در جشنواره فیلم ساندنس است، اعلام کرد قصد ساخت یک پروژه‌ی ترسناک جدید با همکاری گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) را دارد. حالا که کنت خودش را به عنوان فیلمساز برجسته‌ای در ژانر وحشت اثبات کرده، و دل تورو که یکی از اسطوره‌های ژانر وحشت به شمار می‌رود، به شدت منتظریم ببینیم حاصل این همکاری چه خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

البته جای تعجب نیست که دل تورو و کنت با هم همکاری خواهند کرد، چون آثار این دو نفر شباهت زیادی با یکدیگر دارند. دل تورو با فیلم‌های صاحب سبکی مثل Pan’s Labyrinth «هزارتوی پن»، Crimson Peak «قله‌ای به رنگ خون» و The Shape of Water «شکل آب» خودش را به عنوان یکی از پایه‌های ژانر وحشت به همگان معرفی کرده است. همچنین فیلم The Babadook ساخته‌ی کنت به شدت به دلیل نمایش موضوعاتی مثل فقدان، اندوه و مادرانگی مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم داستان مادری را دنبال می‌کند که از پسرش در مقابل شخصیت داستانی شیطانی که به نظر می‌آید زنده شده است محافظت می‌کند. خلاصه اینکه همکاری این دو نفر آرزوی همه‌ی طرفداران ژانر وحشت است.

هنوز اطلاعاتی از این پروژه مشخص نیست، که با توجه به نوع نگاه هر کسی می‌تواند خوب یا بد باشد. کنت در این باره گفته است:

ما داریم چیزی را آماده می‌کنیم. من آدم مرموزی نیستم اما مطمئن نیستم می‌توانم در این باره صحبت کنم یا نه. این یک پروژه‌ی ترسناک خواهد بود و من به شدت کارهای گی‌یرمو را تحسین می‌کنم. به نظرم او یک هنرمند واقعی است و من برای همکاری با او هیجان زده‌ام. فعلا در مراحل اولیه‌ی کار قرار داریم.

متاسفانه دل تورو چیزی در این باره نگفته است، که باعث می‌شود مرموز بودن این پروژه بیشتر شود. همچنین مشخص نیست دل تورو و کنت چطور با هم آشنا شده‌اند و از چه زمانی تاکنون در حال همکاری بوده‌اند. اما به دلیل موفقیت این دو در آثار قبلی خودشان که با استقبال خوبی از طرف منتقدین و مخاطبان روبرو شده‌اند، اصلا جای تعجب نیست که این دو استاد ژانر وحشت با هم همکاری خواهند داشت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.