احتمال بازگشت کیل‌مانگر در دنباله‌ی فیلم ابرقهرمانی Black Panther

29 January 2019 - 15:00

ممکن است آنجلا باست (Angela Bassett) بازیگر فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» بازگشت کیل‌مانگر با بازی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) را به قسمت دوم این فیلم لو داده باشد. حالا که همه منتظر قسمت دوم Black Panther هستند و همچنین این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۸ شده است، طرفداران منتظرند ببینند سرنوشت شخصیت‌های Black Panther مخصوصا کیل‌مانگر چه خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اینکه بگوییم Black Panther یکی از مورد بحث ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ بوده کاملا منطقی است. این فیلم تاثیرات زیادی در فرهنگ عامه داشت، در باکس‌آفیس به شدت موفق بود، احتمالا قبل از مراسم اسکار در سینماها اکران شود و در مراسم اسکار امسال نامزد بهترین فیلم سال شده است، اتفاقی که تاکنون برای هیچ فیلم ابرقهرمانی دیگری نیفتاده بود.

طی مصاحبه‌ای از باست پرسیده شد آیا بازیگران فیلم قبلی در دنباله‌ی آن حضور خواهند داشت. او در پاسخ به این سوال گفت: احتمالا! که ناگهان همسرش کورتنی بی ونس (Courtney B. Vance) که همراه او بود میان حرف او پرید و گفت: آره، اشکالی نداره، بگو! همه حالشون خوبه، مخصوصا مایکل بی جردن!

باست این ادعای ونس را تایید نکرد، اما این را گفت که بینندگان پس از مبارزه‌ی کیل‌مانگر با تچالا در پایان فیلم Black Panther هرگز افتادن او در اقیانوس را ندیدند.

با توجه به مورد توجه قرار گرفتن بیش از حد Black Panther طی یک سال گذشته، طرفداران به شدت منتظر شنیدن هرگونه خبری درباره‌ی دنباله‌ی این فیلم هستند. مثل همه‌ی چیزهای دیگر در دنیای سینمایی مارول (MCU)، هرگونه اطلاعاتی، از جمله انتخاب بازیگران، تاریخ اکران یا خلاصه داستان دنباله‌ی Black Panther هنوز مشخص نیست. دنباله‌ی این فیلم حتی در صفحه IMDb بازیگران این فیلم حتی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) هم قرار نگرفته است، پس حدس اینکه این دنباله چه داستانی خواهد داشت کاری غیرممکن است.

اما صحبت‌های باست و ونس مبنی بر بازگشت جردن، احتمالات جالبی را به وجود می‌آورد. همان‌طور که باست در مصاحبه‌اش گفته، بینندگان هرگز برآوردن آرزوی مرگ کیل‌مانگر توسط تچالا را ندیدند. فقط کیل‌مانگر را می‌بینیم که روی زمین می‌افتد و پس از آن تچالا و ناکیا را در حال گفتگو درباره‌ی مبارزه‌ی او با کیل‌مانگر می‌بینیم. شاید تچالا در حال درمان کیل‌مانگر به صورت مخفیانه است و این حقیقت را از خانواده‌اش پنهان کرده است.

شاید هم بازگشت کیل‌مانگر به صورت روح باشد، همان‌طور که در فیلم Black Panther شاهد حضور تچاکا به صورت روح بودیم که در Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» مرده بود. شاید تچالا دوباره سفری به دنیای ارواح داشته باشد تا با کیل‌مانگر مشورت کند. به هر حال همه چیز طی چند ماه آینده و با اعلام جزییات بیشتر از دنباله‌ی Black Panther مشخص خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.