انتخاب کایری اروینگ بسکتبالیست حرفه‌ای برای بازی در یک فیلم ترسناک

29 January 2019 - 19:30

کایری اروینگ (Kyrie Irving) یکی از بهترین بازیکنان NBA و بازیگر فیلم کمدی ورزشی Uncle Drew «عمو درو» برای بازی در فیلم ترسناک جدیدی درباره‌ی هتلی تسخیرشده در اکلاهاما انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی فیلمسازی ایمجین اینترتینمنت متعلق به ران هاوارد (Ron Howard) و برایان گریزر (Brian Grazer) که قبلا هرگز وارد ژانر وحشت نشده بودند، حقوق ساخت این فیلم درباره‌ی بسکتبالیستی که در هتل اسکروین در شهر اکلاهاما ساکن شده بود را خریداری کرده است. این هتل که اولین بار در سال ۱۹۱۱ افتتاح شد، به تسخیر شده بودن مشهور است، و بازیکنان زیادی از ساکن شدن در آن خودداری کرده‌اند.

گریزر و بابی کوهن (Bobby Cohen) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. اروینگ نیز در کنار سانجای شارما (Sanjay Sharma) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. اروینگ در این باره گفته است:

من به شخصه تجربه‌ی حضور در هتل اسکروین را داشته‌ام، خیلی سریع این ایده به ذهنم خطور کرد. همکاری با برایان گریزر رویای من بود، و خیلی خوشحالم که قرار است این پروژه را با همکاری ایمجین اینترتینمنت بسازم.

این فیلم به عنوان ترکیبی از افسانه، وحشت، کمدی و بررسی مسائل روز توصیف شده است. بنابر شایعات، تسخیر شدن این هتل از دهه ۳۰ میلادی شروع شده، آن هم وقتی صاحب هتل با یکی از خدمتکارها رابطه نامشروع برقرار کرد و این کار به مرگ خدمتکار انجامید.

اروینگ اولین بار در سال ۲۰۱۲ با نام مستعار Uncle Drew در تبلیغات تلویزیونی حضور پیدا کرد. او پس از حضور در چند تبلیغ تلویزیونی، فیلم این شخصیت را ساخت که با استقبال خوبی از طرف منتقدین و مخاطبان روبرو شد. آن فیلم با بودجه‌ای ۱۸ میلیونی به فروش ۴۵ میلیون دلاری دست یافت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.