آنجلینا جولی و تیلور شریدان برای فیلم Those Who Wish Me Dead همکاری می‌کنند

30 January 2019 - 19:34

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر آنجلینا جولی (Angelina Jolie) به نویسنده و کارگردان آمریکایی تیلور شریدان (Taylor Sheridan) برای ساخت فیلم هیجان‌انگیز Those Who Wish Me Dead «کسانی که برای من آرزوی مرگ می‌کنند»، پیوست. تیلور شریدان برای فیلم هایی مانند Hell or High Water «جهنم یا آب زیاد» و Sicario «سیکاریو» مشهور شده است، و قرار است نویسندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده گیرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان فیلم بر اساس کتابی از مایکل کوریتا (Michael Koryta) است و نوجوانی را دنبال می‌کند که شاهد یک قتل وحشیانه بوده‌ است و به صورت نامحسوسی تحت مراقبت پلیس است. استودیو های Bron Studios و Film Rites به همراه استیو زیلیان (Steve Zaillian) به تهیه‌کنندگی فیلم خواهند پرداخت.

تیلور شریدان در سال ۲۰۱۷ فیلم هیجان انگیز Wind River «رودخانه باد» را کارگردانی کرد، وی همچنین به کارگردانی سریال Yellowstone «سنگ زرد» با بازی کوین کاستنر (Kevin Costner) از شبکه نتفلیکس نیز پرداخته است. شریدان فیلم‌نامه Hell or High Water، Wind River، Sicario را نیز نوشته است.

آنجلینا جولی آخرین بار در درامی که خودش کارگردانی کرده بود، By the sea «کنار دریا» دیده شد. طی سال‌های اخیر او به عنوان تنها صداگذار شخصیت ببری (Tigress) در انیمیشن پاندای کنگ‌فو کار (Kung Fu Panda 3) هنرنمایی کرده‌ است، و قرار است برای فیلم Maleficent 2 «ملیفیسنت ۲» در سال ۲۰۲۰ شاهد بازگشت او به سینما باشیم.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.