همکاری دوباره‌ی لاکیت استنفیلد با جوردن پیل در فیلم Candyman

30 January 2019 - 22:00

جوردن پیل (Jordan Peele) نویسنده/کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار از لاکیت استنفیلد (Lakeith Stanfield) بازیگر فیلم قبلی خودش Get Out «برو بیرون» در بازسازی فیلم ترسناک Candyman بهره خواهد برد. این بازیگر قرار نیست نقش قاتل دست چنگکی را بازی کند، بلکه نقش آنتونی، مرد جوانی در شیکاگو که درباره‌ی افسانه محلی Candyman تحقیق می‌کند را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استنفیلد نقش کوتاه اما مهمی در فیلم Get Out ساخته‌ی پیل داشت، اما همچنین برای بازی در سریال Atlanta «آتلانتا» و فیلم Sorry to Bother You «ببخشید مزاحم شما شدم» مورد توجه قرار گرفت. او به زودی در فیلم‌های Someone Great محصول نتفلیکس و Knives Out ساخته‌ی رایان جانسون (Rian Johnson) دیده خواهد شد.

نیا داکاستا (Nia DaCosta) کارگردانی فیلم Candyman را براساس فیلمنامه‌ای از پیل و روزنفیلد برعهده دارد. این فیلم دنباله‌ای برای فیلم اصلی است، و به محله‌ای برمی‌گردد که این افسانه از آنجا آغاز شد: بخش سرگردانی از شیکاگو که زمانی پروژه‌های ساختمانی کابرینی در آنجا ساخته می‌شدند.

MGM تهیه‌کنندگی فیلم Candyman را برعهده دارد و یونیورسال این فیلم را منتشر خواهد کرد. آدام روزنبرگ (Adam Rosenberg) و تابیتا شیک (Tabitha Shick) بر این پروژه نظارت می‌کنند.

تولید این فیلم از بهار ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. فیلم Candyman در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۲ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.