پتی جنکینز: Wonder Woman 3 در دوران امروزی روایت خواهد شد

30 January 2019 - 22:00

پتی جنکینز (Patty Jenkins) در مصاحبه‌ای اطلاعات مهمی درباره‌ی Wonder Woman 3 «زن شگفت انگیز ۳» افشا کرده است. مهم‌ترین این اطلاعات این است که فیلم سوم این سری در زمان حال و دوران معاصر روایت خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جنکینز در این مصاحبه گفته است:

درباره‌ی زمان وقوع فیلم سوم صحبت‌های زیادی کرده‌ایم. قرار نیست فیلم سوم در گذشته روایت شود، چون دیگر زمان خاصی برای این کار نمانده است. باید به سمت دوران معاصر حرکت کنیم. قطعا این فیلم در زمان حال روایت خواهد شد. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم. اینکه داستان چطور خواهد بود و به کجا خواهد رسید هنوز مشخص نیست.

ما زن شگفت انگیز با بازی گل گدوت (Gal Gadot) را در دوران معاصر و کنار بتمن و سوپرمن در فیلم‌های Dawn of Justice «طلوع عدالت» و Justice League «لیگ عدالت» دیده‌ایم، اما چیزی که جنکینز در نظر دارد قطعا با آن فیلم‌ها متفاوت خواهد بود.

وقتی از او سوال شد آیا کارگردانی فیلمی با حضور گروه قهرمانان دی‌سی (DC) را برعهده خواهد گرفت یا خیر، پاسخ جنکینز واضح نبود. او در این باره گفت:

به نظرم فیلم‌های «لیگ عدالت» خیلی چالش برانگیز هستند. اگر این فیلم‌ها به خوبی ساخته شوند خیلی عالی از کار درمی‌آیند. اما اینکه بخواهید همه‌ی شخصیت‌ها را در یک خط زمانی کنار هم قرار دهید کار سختی است… من به شخصه امیدوارم به این زودی قرار نباشد فیلم «لیگ عدالت» جدیدی ساخته شود، چون ابتدا باید فیلم تمام شخصیت‌های حاضر در این گروه ابرقهرمانی ساخته شود. من می‌خواهم اول Aquaman 2 «آکوامن ۲» و Flash «فلش» را ببینم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.