رونمایی جان فاورو از ربات کلاسیک جنگ ستارگان در سریال The Mandalorian

30 January 2019 - 23:00

در همین حین که سریال The Mandalorian «ماندالوریان» از دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» در حال تولید است، جان فاورو (Jon Favreau) سازنده‌ی این سریال تصویری از رباتی مشهور در دنیای جنگ ستارگان را به اشتراک گذاشته است. این ربات کلاسیک اولین بار در فیلم Star Wars سال ۱۹۷۷ ظاهر شد، جایی که لوک اسکای‌واکر جوان می‌خواست آن را از یک جاوا بخرد، اما نظرش را عوض کرد و ربات دیگری را خرید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال The Mandalorian داستان جنگجویی تنها را در دنیای جنگ ستارگان دنبال می‌کند. داستان این سریال پس از سقوط امپراطوری و قبل از ظهور محفل یکم روایت می‌شود.

در سریال The Mandalorian بازیگرانی از جمله پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، جینا کارانو (Gina Carano)، جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، امیلی اسوالو (Emily Swallow)، کارل ودرز (Carl Weathers)، امید ابطحی (Omid Abtahi)، ورنر هرزوگ (Werner Herzog) و نیک نولتی (Nick Nolte) حضور دارند.

تهیه‌کنندگی اجرایی و نویسندگی این سریال که با بودجه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته می‌شود برعهده‌ی جان فاورو است. سریال The Mandalorian احتمالا اواخر سال ۲۰۱۹ از سرویس استریم دیزنی پلاس (+Disney) پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.