احتمال پیوستن زندایا و اسکار آیزاک به فیلم Dune به کارگردانی دنی ویلنوو

31 January 2019 - 09:30

اسکار آیزاک (Oscar Isaac) ممکن است بار دیگر برای حضور در ریبوت فیلم Dune ساخته‌ی دنی ویلنوو (Denis Villenueve) راهی فضا شود!‌ همچنین احتمالا زندایا برای بازی در نقش دختر موردعلاقه‌ی شخصیت پل آتریدس با بازی تیموتی شالامی انتخاب شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Dune بازیگرانی از جمله تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgård) و دیو باتیستا (Dave Bautista) حضور دارند.

آیزاک در این فیلم قرار است نقش پدر شخصیت شالامی را بازی کند. این بازیگر ۳۹ ساله طی شش سال گذشته در فیلم‌های مختلفی حضور داشته که شامل کمدی تاریک Inside Llewyn Davis «درون لوین دیویس» در سال ۲۰۱۳، فیلم علمی تخیلی مهیج Ex Machina «فراماشین» در سال ۲۰۱۴ و دنباله‌ی Star Wars «جنگ ستارگان» بوده‌اند.

زندایا قبلا در فیلم‌هایی مثل The Greatest Showman «برترین شومن» و Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» حضور داشته و به زودی او را در فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» خواهیم دید. او قرار است در فیلم Dune نقش چانی دختر موردعلاقه‌ی پل آتریدس را بازی کند.

اسکارشگورد که به تازگی در فیلم‌های Mamma Mia! Here We Go Again «ماما میا! دوباره شروع کنیم» و The Man Who Killed Don Quixote «مردی که دون کیشوت را کشت» بازی کرده است، در فیلم Dune نقش بارون هاکونن را بازی می‌کند، که خانواده‌اش قبلا بر آراکیس حکومت می‌کرده و دشمنی دیرینه‌ای با خانواده‌ی آتریدس دارند. بارون همچنین عموی شخصیتی است که باتیستا نقش او را بازی می‌کند. فرگوسن نیز نقش مادر پل آتریدس با بازی شالامی را بازی می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.