خداحافظ افلک| تاریخ اکران فیلم The Batman اعلام شد

31 January 2019 - 14:18

پس از مدت‌ها انتظار برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Batman ساخته مت ریوز را اعلام کرد. آن طور که به نظر می‌رسد این فیلم برای نمایش در تابستان ۲۰۲۱، یعنی ۲۵ ژوئن مصادف با ۴ تیر ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است. مت ریوز که با کارگردانی دو فیلم از سه‌گانه «سیاره میمون‌ها» مشهور شده‌ است، وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر را نیز بر عهده دارد. همچنین او با تهیه‌کننده سه‌گانه سیاره میمون‌ها یعنی دیلن کرک در این فیلم نیز همکاری می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

مت ریوز در حالی هدایت پروژه فیلم The Batman را به عهده گرفت که پیش از آن قرار بود بن افلک، کارگردان برنده اسکار فیلم Argo این فیلم را نویسندگی و کارگردانی کند. لازم به ذکر است، بن افلک برای ایفای نقش شوالیه گاتهام به دنیای سینمایی DC باز نمی‌گردد و قرار است نقش بتمن در این مجموعه به بازیگر جوان‌تری سپرده شود.

به نقل از منابع موجود، تهیه‌کنندگان فیلم به شدت از پیش‌نویس‌های مت ریوز راضی هستند و خود این کارگردان هم در حال طی کردن مراحل پایانی نوشتن فیلمنامه است. هیچ اطلاعات دیگری اعم از سن بروس وین در این فیلم و شخصیت منفی حاضر در این فیلم تایید نشده است. با این حال به نظر می‌رسد از همین حالا هیجان طرفداران برای اکران این اثر شدت گرفته است.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.