رایان رینولدز را در یک اکشن-کمدی دیگر خواهیم دید!

31 January 2019 - 13:08
به گزارش وبسایت خبری Deadline، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) بازیگر سری فیلم‌های Deadpool «ددپول» قرار است، تهیه کننده و بازیگر فیلم اکشن و کمدی Shotgun Wedding نیز باشد. جیسون مور (Jason Moore) هم کارگردان این فیلم خواهد بود و همچنین استودیوهای Lionsgate و Mandeville Films به همراه Maximum Effort از رایان رینولدز، تهیه کننده‌ی فیلم هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Shotgun Wedding زن و شوهری را دنبال می‌کند که در مجلس عروسی آنها که در جایی عجیب و غریب برگزار شده است، سر و کله‌ی مجرمان پیدا می‌شود و در حین نجات فامیل‌هایشان آنها مجددا به این فکر می‌کنند که چرا خواستند عروسی‌شان را آنجا بگیرند.

رایان رینولدز در این باره گفت:

من تابحال یک کمدی رومانتیک را کار نکرده‌ام اما در مورد این کار باید بگویم واقعا عاشق Shotgun Wedding شدم. این فیلم بسیار سورپرایز کننده و سرگرم کننده است. بی صبرانه می‌خواهیم این فیلم را به همراه جیسون، تاد و دیو و تیم بی‌نظیر Lionsgate به سینما بیاوریم.

مارک همر (Mark Hammer) فیلم‌نامه‌ی اصلی را به همراه لیز مریودر (Liz Meriwether) نوشته است. الکس یانگ (Alex Young) تهیه کننده‌ی اجرایی پروژه برای Mandeville Films است و همچنین جورج دوی (George Dewey) از Maximum Effort تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده دارد.

لیبرمن (Lieberman) و هوبرمن (Hoberman) در این مورد خاطر نشان کردند:

ما به دنبال یک فرصت بودیم تا دوباره با رایان همکاری کنیم. کسی مثل او کم پیدا می‌شود. چرا که می‌تواند همه‌ی کار هارا به خوبی انجام دهد و مابسیار هیجان‌زده هستیم که فیلم مناسبی را برای همگی‌مان پیدا کرده‌ایم. کار کردن با جیسون مورِ با استعداد، و دوستان خوبمان در Lionsgate بسیار عالی است.

رینولدز و Lionsgate در فیلم اکشن و کمدی The Hitman’s Bodyguard «بادیگارد هیتمن» همکاری داشته‌اند. نامزد جایزه‌ی گولدن گلوب و صداپیشه‌ی شخصیت کارآگاه پیکاچو در فیلم Pokémon Detective Pikachu (که دهم ماه مه به روی پرده‎ی سینما می‌رود) و بازیگر فیلم ۶Underground از مایکل بی (Michael Bay) و همچنینی بازیگر دنباله‌ی فیلم The Hitman’s Bodyguard یعنی رایان رینولدزِ دوست داشتنی، در این فیلم هم بازی خواهد کرد.

تیم بازیگری برای فیلم Shotgun Wedding که نقش اول آن هم خانم است، به زودی اعلام خواهد شد. این فیلم قرار است تا در این تابستان فیلمبرداری گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.