صحبت‌های مت ریوز درباره‌ی داستان، شخصیت منفی و اکران فیلم مستقل Batman

31 January 2019 - 17:30

استودیوی برادران وارنر در حال آماده‌سازی برای شروع تولید فیلم مستقل The Batman «بتمن» است و احتمالا تولید این فیلم از ماه نوامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. حالا مت ریوز (Matt Reeves) نویسنده و کارگردان فیلم درباره‌ی برنامه‌هایش برای این فیلم شامل بتمنی نوآر که به کار کارآگاهی مشغول است و گروهی از شخصیت‌های منفی صحبت کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مت ریوز در این باره گفته است:

جذابیت داستان بتمن نوآر به دیدگاه هر شخص بستگی دارد. امیدوارم این داستان در عین مهیج بودن احساسی و عاطفی هم باشد. ما در فیلم‌ها بتمن را در حال کارآگاه بودن دیده‌ایم. کامیک‌ها هم همینطور بوده‌اند. او قرار است بهترین کارآگاه دنیا باشد، اما این بخش مهمی از فیلم‌هایی که تاکنون درباره‌ی او دیده‌ایم نبوده است. من دوست دارم فیلمم از آن نوع فیلم‌ها باشد که در آن بتمن به دنبال خلافکارها رفته و معمای جنایت‌‌ها را حل می‌کند، داستانی که به او اجازه می‌دهد در زندگی خود تغییری ایجاد کند… در این فیلم شخصیت‌های منفی زیادی وجود خواهند داشت. انتخاب بازیگران به زودی آغاز خواهد شد. فعلا در حال کنار هم چیدن نقشه‌های خودمان هستیم. فیلمنامه‌ی فیلم یک دور دیگر بازنویسی خواهد شد و سپس تولید طراحی‌های مفهومی داستان را آغاز می‌کنیم… تاریخ اکران فیلم سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) خواهد بود. بنابراین برادران وارنر به من زمان زیادی داده‌اند و کاملا در این زمینه از من حمایت کرده‌اند.

همچنین در مورد اینکه فیلم The Batman با دنیای گسترده‌ی دی‌سی (DCEU) ارتباط خواهد داشت، ریوز هم مانند پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان فیلم Wonder Woman «زن شگفت انگیز» گفته استودیو فعلا تمرکزش را روی فیلم‌های مستقل از شخصیت‌ها قرار داده است. او همچنین گفته ممکن است نام این فیلم قبل از اکران در سال ۲۰۲۱ تغییر کند. ریوز در این باره گفته:

فعلا من درگیر ساخت فیلم The Batman هستم، که ممکن است نامش تغییر کند. Aquaman «آکوامن» خیلی با فیلم Joker «جوکر» ساخته‌ی تاد فیلیپس (Todd Phillips) متفاوت خواهد بود، و آن فیلم هم کاملا با Shazam «شزم» فرق دارد. استودیو معتقد است نیازی نیست دنیایی مرتبط بسازد که همه‌ی فیلم‌ها در آن با هم ارتباط داشته باشند. آن‌ها فقط می‌خواهند با همین شخصیت‌ها فیلم‌های مستقل خوبی بسازند. نکته‌ی جالب درباره‌ی شخصیت بتمن این است که کاملا می‌توان آن را به دنیای امروزی ربط داد.

فیلم The Batman از سال ۲۰۱۵ و زمانی که بن افلک در نقش بتمن به DCEU پیوست در حال توسعه بوده، و فیلمنامه‌های مختلفی برای آن توسط افلک و جف جانز (Geoff Johns) تحویل استودیو شده‌اند. در ابتدا قرار بود افلک کارگردان فیلم باشد، اما به دلایلی از این کار منصرف شد. مت ریوز کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها» چند ماه پس از کناره‌گیری افلک برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد و قرار شد فیلمنامه را از نو بنویسد.

حالا پس از فراز و نشیب‌های زیاد به نظر می‌آید تولید فیلم از ماه نوامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. اگرچه شایعات زیادی درباره‌ی حضور نداشتن افلک در نقش بتمن در این فیلم شنیده می‌شود، اما ممکن است او در پایان فیلم در نقش بتمن حضور داشته باشد، در حالی که یک بازیگر جوان نقش بروس وین/ بتمن را در بخش اصلی فیلم بازی می‌کند. جک اوکانل (Jack O’Connell) یکی از گزینه‌های اصلی استودیو برای بازی در نقش بروس وین جوان است.

داستان ریوز به شکل پروژه‌ای شخصیت محور با تمرکز بر تجربیات بتمن به عنوان بهترین کارآگاه دنیا توصیف شده است، و با اینکه یک داستان اریجین (سرگذشت) نیست به بازیگر جوانی برای بازی در نقش بروس وین جوان نیاز دارد، که کار را برای خروج افلک از این پروژه راحت‌تر کرده است. این بازیگر ۴۶ ساله آخرین بار سال ۲۰۱۷ در فیلم Justice League «لیگ عدالت» نقش بتمن را بازی کرد، و همچنان به عنوان تهیه‌کننده با فیلم The Batman همکاری خواهد داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.