تهیه‌کننده «متری شیش و نیم» از احتمال حذف این فیلم از جشنواره فجر خبر داد

30 January 2019 - 08:00

از چند روز پیش شایعه‌ای درباره مشکل جدی یک نهاد با فیلم «متری شیش و نیم» ساخته جدید سعید روستایی دهان به دهان می‌چرخید. جمال ساداتیان تهیه‌کننده این فیلم همزمان با افتتاح جشنواره این شایعه را تایید کرد و گفت «متری شیش و نیم» در اولین روز روی پرده نمی‌رود و احتمال حذف آن از جشنواره وجود دارد.

ساداتیان در برنامه زنده سودای سیمرغ که در ایام جشنواره هر شب ساعت ۲۰ از رادیو گفتگو پخش می‌شود درباره مشکلات به وجودآمده برای این فیلم گفت:

«برخی نهادها و سازمان‌ها با محتوای فیلم مشکل دارند و مدعی شده‌اند. ما در حال تلاش و رایزنی برای حل مشکل نمایش فیلم هستیم و امیدوارم مشکل فیلم حل شود.»

او درباره نمایش این فیلم در روز چهارشنبه ۱۰ بهمن توضیح داد:

«متاسفانه برخلاف اعلام جدول نمایش فیلم‌ها، قطعا امروز در پردیس کوروش نمایش نخواهیم داشت. شاید با حذف چند صحنه مشکل حل شود و شاید هم از رقابت در جشنواره باز بمانیم. اما من امیدوارم بدون ممیزی بتوانیم فیلم را برای علاقه مندان پرشماری که در انتظار تماشای فیلم هستند آماده کنیم.»

شنیده می‌شود در صحنه‌هایی از فیلم برخورد شدید و خشن ماموران یک نهاد با برخی خلافکاران به نمایش گذاشته شده و این یکی از مشکلات فیلم است. نکته قابل توجه این است که «متری شیش و نیم» جز هیات انتخاب و مسئولان جشنواره فجر برای چه کسانی نمایش داده شده که چنین مشکلی به وجود آمده است؟

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.