جود آپاتو و پت دیویدسون برای ساخت یک فیلم کمدی به یکدیگر پیوستند

31 January 2019 - 16:00

جود آپاتو (Judd Apatow) بالاخره چهارسال پس از ساخت فیلم Trainwreck (فاجعه) در سال ۲۰۱۵ با بازی ایمی سومر (Amy Schumer)، دوباره به مسند کارگردانی بر‌میگردد. به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، این کارگردان، یک کمدی برای استودیوی یونیورسال (Universal)- که هنوز نام مشخصی ندارد- خواهد ساخت و قرار است پت دیویدسون (Pete Davidson)؛ بازیگر برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب)، در آن بازی کند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم‌نامه این فیلم را دیویدسون، به همراه آپاتو و دیو سیروس (Dave Sirus) نوشته است، که بنا بر گزارشات، « داستان نیمه اتوبیوگرافی خود دیویدسون است که در جزیره Staten ، نیویورک بزرگ شده است.» این هنرپیشه جوان، پدرش را از دست داد، حادثه‌ای که بی‌شک در زندگی وی تأثیری اساسی گذاشت. او در شانزده‌سالگی به استندآپ روی آورد و به موضوعات حساسی از جمله از دست دادن پدرش، با زبانی تلخ و صادقانه پرداخت.

بری مندل (Barry Mendel) و آپاتو از تهیه‌کنندگان فیلم هستند. دیویدسون زمانی که تنها ۲۰ سال داشت به SNL یا همان Saturday Night Live پیوست، و از آن زمان تا به حال در شوهای تلویزیونی متعددی از جمله سریال کمدی Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ۹-۹) و The Jim Gaffigan Show (شو جیم گافیگان) حضور داشته است. به علاوه در Trainwreck هم یک نقش جزئی داشت، و به خاطر بازی‌اش در کمدی Big Time Adolescence (زمان مهم نوجوانی)، تحسین‌های بسیاری را از سوی منتقدین دریافت کرد.

شاید آپاتو از سال ۲۰۱۵ تا به حال هیچ فیلم سینمایی را کارگردانی نکرده باشد، اما مشغول پروژه‌های مستندی از قبیل Doc & Darryl (داک و داریل) و May It Last: A Portrait of the Avett Brothers (شاید طول بکشد: توصیفی از برادران اوت)، و شوهای تلویزیونی مختلفی از قبیل Crashing (کراشینگ)، Love (عشق)، و The Zen Diaries of Garry Shandling (خاطرات آیین ذن گری شاندلینگ) بوده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.