پیوستن رزاریو داوسون به فیلم کمدی زامبی محور Zombieland 2

31 January 2019 - 16:30

رزاریو داوسون (Rosario Dawson) بازیگر سریال‌های مارولی Luke Cage «لوک کیج» و Iron Fist «مشت آهنین» برای بازی در دنباله‌ی موردانتظار فیلم کمدی زامبی محور Zombieland 2 انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

روبن فلیشر (Ruben Fleischer) کارگردان فیلم اول و ریت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) نویسندگان آن فیلم پس از موفقیت Zombieland مورد توجه همگان قرار گرفتند. فلیشر به تازگی کارگردانی فیلم ابرقهرمانی موفق Venom «ونوم» را برعهده داشت و ریس و ورنیک در نویسندگی فیلمنامه‌ی Deadpool «ددپول» همکاری داشتند. هرسه نفر برای نویسندگی و کارگردانی فیلم Zombieland 2 بازخواهند گشت.

در Zombieland 2 همچنین شاهد بازگشت بازیگران اصلی یعنی وودی هارلسون (Woody Harrelson)، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)، اما استون (Emma Stone) و ابیگیل برسلین (Abigail Breslin) خواهیم بود. بودجه‌ی این فیلم نسبت به ۲۴ میلیون دلار فیلم قبلی بیشتر شده، که با توجه به برنده شدن جایزه اسکار توسط استون برای بازی در فیلم La La Land «لا لا لند»، نامزدی اسکار هارلسون برای بازی در فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» و نامزدی اسکار آیزنبرگ برای بازی در فیلم The Social Network «شبکه اجتماعی» کاملا منطقی است. داوسون به بازیگران جدید این فیلم یعنی زوئی دویچ (Zoey Deutch) و اون جوگیا (Avan Jogia) می‌پیوندد.

فیلم اصلی، داستان چهار غریبه را دنبال می‌کرد که در آخرالزمان زامبی‌ها با یکدیگر آشنا شدند، و اگرچه در ابتدا با هم مشکلاتی داشتند اما درنهایت تصمیم گرفتند گروهی دوستانه را تشکیل دهند. هارلسون نقش تالاهاسی کابوی خشن، آیزنبرگ نقش کلمبوس نابغه و غیرعادی، و استون و برسلین نقش خواهران همه‌کاره ویچیتا و لیتل راک را بازی می‌کردند، که نام همه‌ی آن‌ها از روی جایی که قصد رفتن به آنجا را داشتند انتخاب شده بود.

Zombieland در سال ۲۰۰۹ اکران شد و خیلی زود به یکی از موردبحث‌ترین فیلم‌های ژانر زامبی محور تبدیل شد، که منتقدین و مخاطبان آن را به خاطر شوخ طبعی هوشمندانه، خشونت بامزه، ذات خودآگاه و شیمی عالی بین گروه بازیگران تحسین کردند. آن فیلم همچنین با بودجه‌ی ۲۴ میلیونی، در باکس‌آفیس جهانی به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری رسید و در بخش نمایش خانگی ۵۵ میلیون دلار دیگر برای استودیو به ارمغان آورد.

Zombieland 2 در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۹۸) و در سالگرد ده سالگی انتشار فیلم اول اکران خواهد شد.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.