احتمال ساخت اسپین‌آف سریال FBI در شبکه CBS

1 February 2019 - 17:00

درام جنایی FBI تا‌کنون تأثیر مهمی بر شبکه CBS گذاشته است. به گزارش سایت خبری تی‌وی‌لاین، این سریال که سال گذشته روی آنتن رفته است احتمالا اسپین‌آفش هم ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

شبکه CBS قصد دارد یک پایلوت را به عنوان فصل مشخصی از این سریال جدید عرضه کند که قسمتی از نیروی FBI را روایت کند که به تعقیب و دستگیری جنایتکاران معروف لیست Most Wanted یا لیست سیاه FBI می‌پردازد. دیک ولف (Dick Wolf) و رن بالسر (Rene Balcer) متن این پایلوت؛ با عنوان FBI: Most Wanted (اف‌بی‌آی: لیست سیاه)؛ را خواهند نوشت، و هردو نیز به همراه آرتور دبلیو. فورنی (Arthur W. Forney) و پیتر جانکوسکی (Peter Jankowski) از تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

طرح FBI: Most Wanted تا به حال از شبکه CBS قول یک سریال را دریافت کرده است پس احتمال می‌رود که این اسپین‌آف ساخته شود. هرچند که این شبکه می‌توانست برای ساخت این اسپین‌آف تصمیمی نگیرد، که در آن‌صورت تهیه‌کننده سریال یعنی استودیوی Universal موظف به پرداخت هزینه‌های آن می‌شد. به علاوه شبکه CBS تا‌کنون سریال FBI را در قالب یک فصل دیگر هم بازسازی کرده است.

با این حال، با توجه به این‌که سریال FBI موفق‌ترین فیلم شبکه CBS در پاییز امسال بوده است، به نظر می‌رسد که آن‌ها باز هم بخواهند با ساخت یک اسپین‌آف- و احتمالا به دنبال آن اسپین‌آف‌های بیشتر دیگر- به این موفقیت ادامه دهند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.