عکس های جدیدی از نیمه دوم فصل ۹ سریال Walking Dead منتشر شده

1 February 2019 - 18:03

AMC عکس‌ های جدیدی از نیمه‌ی دوم فصل ۹ سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» را منتشر کرده‌ است که شما می‌توانید در انتهای خبر آنها را مشاهده کنید. این سریال قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه، یکشنبه شب به تلویزیون بازگردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

نیمه دوم سریال مردگان متحرک، گروه‌هایی از بازماندگان، چه قدیمی و چه جدید را دنبال می‌کند، که فیلم با مقابله آن‌ها در برابر تاثیرات حوادثی که در طی این ۶ سال اتفاق افتاده است، ادامه می‌یابد. بعد از ناپدید شدن ریک (Rick) خیلی از شخصیت‌ها با هم غریبه شدند و به نوعی که گویا با خود نیز غریبه گشتند. چیزی که آن‌ها می‌دانند این است که در معرض خطری غیر قابل انکار هستند. آن‌ها به زودی متوجه خواهند شد که جهان چیزی فراتر از آن است که فکرش را می‌کنند.

قوانین گروه و شیوه‌های زنده ماندن، دیگر امنیت آن‌ها را تضمین نمی‌کند. تهدید کاملا جدیدی از مسیر آن‌ها عبور کرده است، و به زودی کشف خواهند کرد که این بر خلاف تمام تهدید هایی است که قبلا با آن مواجه شده‌اند، و برای گروه سوال پیش می‌آید که چرا به هر چیز فکر می‌کنند آن را می‌بینند. آنچه در آخر الزمان طبیعی به نظر می‌رسد، در این جهان می‌تواند بسیار نگران کننده‌تر و وحشتناک‌تر به نظر بیاید.

اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) برای درخشیدن در سه‌گانه Walking Dead از جهانی مشابه، در اوایل این فصل سریال را ترک کرد. در غیاب او بازیگرانی مانند نورمن ریداس (Norman Reedus) بازیگر فیلم Blade II، دانای گوریرا (Danai Gurira) بازیگر فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» و Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت»، ملیسا مکبرید (Melissa McBride)، الانا مسترسان (Alanna Masterson)، جاش مک‌درمیت (Josh McDermitt)، کریستن سراتوز (Christian Serratos)، تام پاین (Tom Payne)، راس مارکواند (Ross Marquand) و جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) می‌درخشند.

از تازه واردان این فصل از سریال می‌توان به رایان هارست (Ryan Hurst) در نقش بتا (Beta) و سامانتا مورتون (Samantha Morton) در نقش آلفا (Alpha) اشاره کرد، که آنها به عنوان رهبران نجواگران در کنار لارن ریدلف (Lauren Ridloff) در نقش کانی (Connie) و الینور ماتسورا (Eleanor Matsuura) در نقش یامیکو (Yumiko) شخصیت هایی از سری کامیک‌های فیلم هستند.

بر اساس کامیکی که توسط رابرت کرکمن (Robert Kirkman) نوشته شده بود و عکس‌هایی که در ۶ فصل گذشته منتشر شده بود، این درام تلویزیونی برای بازه سنی ۱۸ تا ۴۹سال مناسب است. تهیه‌کنندگی اجرایی سریال بر عهده اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple) است، از شورانر های سریال هم می‌توان به آنجلا کنگ (Angela Kang)، رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، دیوید آلپرت (David Alpert)، گرگ نیکترو (Greg Nicotero)، تام لوس (Tom Luse) و دنیس هاف (Denise Huth) اشاره کرد. نیمه دوم فصل جدید The Walking Dead ساعت ۹ شب یکشنبه، به شبکه AMC باز خواهد گشت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.