دیوید لیچ کارگردان Deadpool 2 فیلم خون‌آشامی Undying Love را می‌سازد

1 February 2019 - 13:00

دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» فیلم اقتباسی Undying Love «عشق پایدار» را از روی رمان‌های گرافیکی به همین نام خواهد ساخت. این فیلم توسط استودیوی برادران وارنر خریداری شده بود تا جو کارناهان (Joe Carnahan) آن را بسازد، اما آن پروژه هرگز تولید نشد. حالا Studio 8 متعلق به جف رابینوف (Jeff Robinov) حقوق این اثر را خریداری کرده و قرار است تولید این فیلم اواخر سال ۲۰۱۹ براساس فیلمنامه‌ای از تامی ویرکولا (Tommy Wirkola) آغاز شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این رمان گرافیکی نوشته‌ی تام کاکر (Tomm Coker) و دنیل فریدمن (Daniel Freedman) اینطور توصیف شده است: فولکلوری چینی که با افسانه‌های خون‌آشامی ترکیب شده است، یک داستان اکشن ماجراجویی که برای هر نسلی مناسب است.

Undying Love توسط کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) و رابینوف تهیه می‌شود. لیچ امروزه به یکی از کارگردان‌های برجسته‌ی هالیوود تبدیل شده که علاوه بر کارگردانی فیلم‌های «ددپول ۲»، John Wick «جان ویک» و Atomic Bl0nde «بلوند اتمی»، در حال ساخت اسپین‌آف فرنچایز Fast and Furious «سریع و خشن» به نام Hobbs and Shaw «هابز و شاو» با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson)، جیسون استاتهام (Jason Statham) و ادریس البا (Idris Elba) است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.