عنوان فیلم کمدی با بازی شارلیز ترون و ست روگن مشخص شد

1 February 2019 - 16:00

عنوان فیلم کمدی با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) و ست روگن (Seth Rogen) که قرار است سال ۲۰۱۹ اکران شود مشخص شد. برای این فیلم که قبلا Flarsky نام داشت عنوان Long Shot انتخاب شده است. این فیلم قرار بود ۸ فوریه اکران شود، اما در نمایش‌های آزمایشی اکثر مخاطبان آن را با فیلم کمدی موفق Knocked Up «باردار» با بازی روگن مقایسه کردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی استودیوی سازنده متوجه شد این فیلم شانس خوبی در باکس آفیس خواهد داشت، تاریخ اکران آن را به زمان بهتری یعنی ۳ مه ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۹۸) موکول کرد. سپس کمپانی لاینزگیت این فیلم را به عنوان فیلم بدون نام در تقویم خودش قرار داد، و حالا نام Long Shot برای آن انتخاب شده است.

در این فیلم، فرد فلارسکی (با بازی روگن) یک خبرنگار بیکار که اسیر بدشانسی خودش شده است، تصمیم می‌گیرد به سراغ عشق دوران کودکی خودش یعنی پرستار بچه‌ای برود که از قضا حالا به یکی از قدرتمندترین زنان دنیا (با بازی ترون) تبدیل شده است. ترون نقش وزیر امور خارجه را بازی می‌کند که قرار است نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

دن استرلینگ (Dan Sterling) نویسنده‌ی فیلم The Interview «مصاحبه» فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته است. جاناتان لواین (Jonathan Levine) که قبلا با روگن در فیلم‌های ۵۰/۵۰ و The Night Before «شب قبل» همکاری داشته کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. فیلم Long Shot توسط ترون، روگن، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg)، بث کونو (Beth Kono) و جیمز ویور (James Weaver) تهیه می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.