اولین تریلر اسپین‌آف مورد انتظار Hobbs & Shaw منتشر شد

1 February 2019 - 21:42

استودیو یونیورسال پیکجرز امروز اولین تریلر رسمی اسپین‌اف سریع و خشن، Hobbs & Shaw منتشر کرد. البته این اسپین‌آف بسیار مورد انتظار با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش هابز با واکنش مثبت به ترکیب هابز و شا (جیسون استاتهام) در Fate of Furious همراه است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.


فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw شخصیت‌های اصلی را دور هم گرد آورده تا در فیلم پلیسی با لحن Lethal Weapon و Tango & Cash بازی کنند. استودیو یونیورسال کارگردان ددپول ۲ و جان ویک، دیوید لیچ (David Leitch) را برای ساخت این اسپین‌آف در اختیار دارد و خانواده سریع و خشن با ورود خواهر اُون شا، ونسا کربی، بزرگتر هم شده است. ادریس البا (Idris Elba) نیز تبهکار بزرگ فیلم است.

برند سریع و خشن از سری پنجم شکوفا شده و سری آخر آن ۱.۲ میلیارد دلار فروش جهانی داشت و واکنش مخاطبین به این اسپین‌آف جالب است.

این تریلر عالی است. به شدت بامزه است و خیلی جدی نبوده و لحظات جالبی با اکشن دارد. در Fast Five شاهد توسعه فیلم‌های سریع و خشن بودیم که شبیه کارتون‌های لایو‌اکشن شدند و حالا این اسپین‌آف نیز همان روند را پیش‌ گرفته است.

کریس مورگان (Chris Morgan) نویسنده فیلم است و هلن میرن (Helen Mirren) دیگر بازیگر فیلم است.‌ کریس مورگان (Chris Morgan)، دواین جانسون، جیسون استاتهام و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) این فیلم را می‌سازند. این فیلم دوم اوت (۱۱ مرداد ۹۸) راهی سینماها می‌شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.